دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی خبر داد:

برگزاری نمایشگاه بزرگ خدمات آزمایشگاهی

عصر نمایشگاه- دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ خدمات آزمایشگاهی در حاشیه شانزدهمین کنگره ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی گفت: کیفیت آزمایشگاه‌های کشور با برگزاری چنین کنگره‌هایی ارتقاء می‌یابد.

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵:۰۰

برگزاری نمایشگاه بزرگ خدمات آزمایشگاهی

به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از خبرگزاری دانشجو، دکتر علی صادقی تبار در آستانه برگزاری شانزدهمین کنگره ارتقاء کیفیت خدمات ازمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران اظهارداشت: این کنگره یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های جامعه پزشکی کشور است و 16 سال است به صورت پیوسته و سالیانه به عنوان همایش بزرگ آزمایشگاهی کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده بزرگ آزمایشگاهیان کشور در این رویداد گردهم می‌آیند و از قسمت‌های مختلف کنگره، محور‌های علمی، نشست‌های تخصصی، بخش کارگاه‌ها و پوستر‌ها همچنین بخش نمایشگاهی که بخش پرطرفدار و جذاب کنگره است استفاده می‌کنند.

دبیراجرایی شانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی ادامه داد: این کنگره شامل 23 محور است که گروه‌ها و دسته‌های محتوایی در این محور‌ها شامل مسائل تکنیکال حوزه علوم آزمایشگاهی، تازه‌های آزمایشگاهی متناسب با حوزه‌های مختلف علوم آزمایشگاهی مانند بیوشیمی، میکروب شناسی، ایمونولوژی و هماتولوژی، 7 محور درحوزه آزمایشگاه و بالین، محور‌های مدیریتی و استاندارد سازی آزمایشگاه‌ها و در اخر محور اخلاق که هرساله جز محور‌های ثابت کنگره ارتقا کیفیت است.

صادقی تبار عنوان کرد: محور بالین و آزمایشگاه به این معناست که گروه‌های تخصصی جامعه پزشکی ارتباطشان را با آزمایشگاه تشخیص طبی در طی نشست‌های مختلف براساس بیماری‌ها و تست‌های مختلفی که برای تشخیص و درمان آن بیماری وجود دارد به گفتگو بنشینند و چالش‌هایشان را در این حوزه مرور کنند.

دبیراجرایی شانزدهمین کنگره ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی اظهار داشت: یکی از بخش‌های جذاب این کنگره بخش نمایشگاهی است که تعداد بسیار زیادی بازدید کننده و تعداد زیادی از برند‌های مطرح کشور در این نمایشگاه شرکت می‌کنند و آزمایشگاه‌ها نیاز‌های سالیانه شان را از طریق همین نمایشگاه تامین می‌کند.

دبیر انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی یادآور شد: دوسالی است که آوازه این نمایشگاه به خارج از مرز‌های ایران گسترش پیدا کرده و تعدادی از شرکت‌ها و کمپانی‌های خارجی بدون دارا بودن نمایندگی در ایران مستقیم در این رویداد حاضر می‌شوند و محصولات خود را در معرض دید همکاران قرار می‌دهند و بدیهی است که تعدادی از این شرکت‌ها در داخل کشور به جذب نمایندگی بپردارند البته برخی فقط تمایل دارند کالا و خدماتشان را به نمایش بگذارند.

صادقی تبار در خصوص شعار کنگره امسال گفت: 16 سال است که شعار کنگره این است: «کیفیت را پایانی نیست» و معتقدیم هیچ گاه این مسیری که شروع کردیم به نقطه پایان نمی‌رسد و اینکه فکر کنیم روزی می‌رسد که دیگر لازم نیست در مسیر کیفیت کار کنیم اشتباه است، زیرا برای کیفیت پایانی وجود ندارد و ما می‌توانیم با برگزاری این کنگره‌ها کیفیت آزمایشگاه‌ها را در قالب نشست‌های علمی و تخصصی ارتقاء دهیم.

برچسب ها

نمایشگاه داخلینمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهینمایشگاه تهران
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا