حضور جهاد دانشگاهی در نمایشگاه نفت وگاز جمهوری آذربایجان

عصر نمایشگاه- بیست و پنجمین نمایشگاه نفت و گاز کاسپین در پایتخت جمهوری آذربایجان با حضور جهاد دانشگاهی و ۱۱۰ شرکت بزرگ نفتی دنیا امروز -سه شنبه- افتتاح شد و تا ۱۱ خرداد به کار خود ادامه می دهد.

سه شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶:۰۰

حضور جهاد دانشگاهی در نمایشگاه نفت وگاز جمهوری آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، این سازمان به عنوان تنها نماینده ایرانی با هدف ارایه آخرین فناوری های حوزه نفت و گاز در این نمایشگاه شرکت کرد.
پس از آغاز به کار نمایشگاه، دکتر جواد جهانگیرزاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان در محل غرفه جهاد دانشگاهی حضور یافت و با دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی در خصوص حضور جهاد در آذربایجان و گسترش فعالیت فناورانه مذاکره کرد.
در ادامه، مدیر عامل شرکت ملی نفت آذربایجان(SOCAR) از غرفه جهاددانشگاهی بازدید کرد.
گفتنی است، فناوری طراحی و ساخت دکل حفاری، فناوری طراحی و ساخت دستگاه لوله مغزی سیار، طراحی و ساخت بازوی بارگیری نفت خام، طراحی و ساخت موتورهای دور متغیرVFD و ساخت مته های حفاری از محصولات ارایه شده جهاد دانشگاهی در این نمایشگاه است.
ماده شیمیایی تعلیق شکن دمولسیفایر و پودر میکروبی پاکسازی خاک های آلوده به مواد هیدرو کربوری از دیگر محصولات عرضه شده این نهاد در نمایشگاه می باشد.

**آماده همکاری های علمی در حوزه تکنولوژی هستیم
رییس جهاد دانشگاهی در دیدار با سفیر و وزیر انرژی جمهوری آذربایجان در محل غرفه این سازمان با اشاره به توانمندی های جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آماده فروش محصولات و همکاری های علمی در حوزه تکنولوژی هستیم.
طیبی افزود: جهاد دانشگاهی سازمان بسیار گسترده ای در کشور ایران است و در کل کشور دارای شعبه می باشد.
رییس جهاد دانشگاهی در ادامه با اشاره به فعالیت های این نهاد در حوزه پزشکی گفت: این نهاد در حوزه سلول های بنیادی و سل تراپی توانمندی های زیادی دارد.
طیبی با تاکید بر این که در حوزه مهندسی یه ویژه نفت و گاز تولید کننده تجهیزات بسیار مهمی از جمله دکل حفاری هستیم، گفت: در حوزه دستگاه های آزمایشی برق فشار قوی DC نیز بسیار خوب کار کرده ایم.
رییس جهاددانشگاهی در این دیدارها با اشاره به توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های مختلف گفت: آذربایجان را برای کار در حوزه کشورهای CIS انتخاب کرده ایم.

** بازدید رییس جمهوری آذربایجان از غرفه جهاد دانشگاهی
الهام علی اف رییس جمهوری آذربایجان نیز امروز با حضور در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز کاسپین 2018 باکو از غرفه جهاددانشگاهی بازدید کرد.

برچسب ها

نمایشگاه نفت و گازنمایشگاه آذربایجان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا