نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در تبریز برگزار می شود

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و تجهیزات آبیاری در تبریز برگزار می شود.

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶:۰۰

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی در تبریز برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, اکبر فتحی اعلام کرد: این نمایشگاه از دوازدهم تا پانزدهم تیرماه 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در حاشیه و جوار این نمایشگاه کارگاه های آموزشی متناسب با موضوع نمایشگاه برای بهره برداران بخش کشاورزی استان درنظر گرفته شده است، گفت: این نمایشگاه با مشارکت سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی، مدیریت نمایشگاه بین المللی تبریز و شرکت آرتا نمانگر اردبیل در محل سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز برپا شده و بازدید از ساعت 16 تا 22 برای عموم آزاد خواهد بود.
فتحی گفت: در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی نهاده ها و تجهیزات آبیاری در تبریز شرکت هایی از 13 استان کشور حضور می یابند که 23درصد غرفه های اشغال شده مربوط به ادوات و ماشین آلات کشاورزی ، 31 درصد مربوط به بخش نهاده ها و 46 درصد بقیه نیز به تجهیزات آبیاری اختصاص یافته است.

برچسب ها

نمایشگاه کشاورزینمایشگاه داخلینمایشگاه بین‌المللی تبریز
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا