با حضور ایران؛

نمایشگاه حمل و نقل خزر در باکو گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هفدهمین نمایشگاه بین المللی «حمل و نقل خزر» با حضور ایران و ۱۵ کشور منطقه در باکو گشایش یافت.

سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱:۰۰

نمایشگاه حمل و نقل خزر در باکو گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا, در این نمایشگاه 85 شرکت شامل شرکت 'پایا تدبیر پاکان' ایران توانمندی های خود در حوزه حمل و نقل ریلی، جاده ای، هوایی و دریایی را به نمایش گذاشتند.

وزیر راه، ارتباطات و فناوری پیشرفته جمهوری آذربایجان در مراسم گشایش این نمایشگاه، با اشاره به ضرورت مشارکت همه کشورها در طرح های حمل و نقل منطقه ای گفت: برای تکمیل شبکه های حمل و نقل، مانند تکمیل و توسعه زیر ساخت ها، ایجاد سامانه های لجستیکی چند منظوره و نیز تامین ایمنی حمل و نقل باید کارهای زیادی انجام شود.
وی نقش مهم دالان های بین المللی «شمال – جنوب» و «شرق – غرب» در حمل و نقل محموله ها و جابجایی مسافران را مورد اشاره قرار داد و افزود: اجرای طرح ریلی باکو – تفلیس – قارص برای منطقه اهمیت راهبردی دارد.
شرکت هایی از جمهوری اسلامی ایران، جمهوری آذربایجان، بلاروس، لیتوانی، روسیه، ترکمنستان، ترکیه، اوکراین، یونان و چند کشور دیگر تجهیزات و توانمندی های خود را در حوزه حمل و نقل محموله ها، تجهیزات ریلی، کشتی سازی و ترمیم کشتی ها را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.
بخشی از این نمایشگاه بین المللی به حمل و نقل جاده ای مانند ساخت و ترمیم جاده ها و نیز به کارگیری فناوری های پیشرفته از جمله سیستم های هوشمند در این حوزه اختصاص یافته است.
فعالیت نمایشگاه بین المللی حمل و نقل خزر تا 23 خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللینمایشگاه حمل و نقلنمایشگاه خارجینمایشگاه باکو
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا