با حضور ۳۴۰ شرکت داخلی و ۱۵۰ شرکت خارجی؛

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی ایران هلث

عصر نمایشگاه- بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث ۲۰۱۸) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸:۰۰

آغاز به کار نمایشگاه بین المللی ایران هلث

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 2018) صبح امروز با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز بکار کرد.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 340 شرکت داخلی و 150 شرکت خارجی حضور و مشارکت دارند.

چین، ترکیه، آلمان، تایوان، سوئیس، هند و کره جنوبی کشور‌هایی هستند که در کنار شرکت‌های ایرانی؛ جدید‌ترین تجهیزات، صنایع، تولیدات و خدمات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه‌های مختلف تولید، صادرات، واردات و توزیع انواع تجهیزات و لوازم پزشکی و آزمایشگاهی، تجهیزات داندانپزشکی، توانبخشی، بیمارستانی و صنایع دارویی، آخرین دستاوردها، محصولات و خدمات خود را ارائه کرده اند.

برگزاری چندین کارگاه آموزشی با موضوع تولید و صادرات انواع تجهیزات پزشکی و همچنین محصولات و فناوری‌های نوین حوزه صنایع پزشکی با حضور استادان دانشگاه‌ها و متخصصان و همچنین رونمایی از محصولات شرکت‌های دانش بنیان از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران هلث 2018) از امروز تا یکم تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان است.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللینمایشگاه داخلینمایشگاه ایران هلث
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا