سیزدهمین نمایشگاه برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته در مشهد برگزار می شود

عصر نمایشگاه- رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد از برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته در نمایشگاه مشهد خبر داد.

يکشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴:۰۰

سیزدهمین نمایشگاه برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته در مشهد برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ربیع، علیرضا هوشنگ‌نژاد در نشستی مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 20 الی 23 تیر ماه جاری میزبان نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته خواهد بود.

وی با بیان اینکه 70 شرکت‌کننده در نمایشگاه برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته حضور خواهند داشت، افزود: در این نمایشگاه از استان‌های مختلف مانند تهران، خراسان رضوی، یزد، زنجان، اصفهان، تبریز و شهرستان‌های استان خراسان رضوی شرکت می کنند.

هوشنگ نژاد درخصوص حضور کشورهای خارجی در این نمایشگاه عنوان کرد: نمایندگانی از کشورهای آلمان، ترکیه، کره، ژاپن، چین و آمریکا نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد تاکید کرد: همچنین حضور هیات‌های تجاری از کشورهای مختلف برای بازدید از این دو نمایشگاه به صنعت، صادرات و توسعه استان کمک شایانی خواهد کرد.

وی بیان کرد: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی برق، الکترونیک، تجهیزات و صنایع وابسته نیز همزمان با نمایشگاه دام، طیور و آبزیان برگزار خواهد داشت، همچنین در کنار آن کارگاه‌ها و جلسات آموزشی بسیاری برگزار خواهد شد

وی اظهار کرد: هدف ما در مشهد از برگزاری نمایشگاه متعدد این بوده که همواره بتوانیم از ظرفیت‌های واحدهای تولیدی خود استفاده کنیم و در کنار آن بتوانیم این ظرفیت‌ها را به دنیا بشناسانیم.

هوشنگ نژاد عنوان کرد: 12 کارگاه آموزشی مرتبط با عناوین این دو نمایشگاه نیز همزمان برگزار خواهد شد که در پایان دوره به واحدهای شرکت‌کننده گواهینامه اعطا خواهد شد.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللینمایشگاه برقنمایشگاه داخلینمایشگاه بین المللی مشهد
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا