در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

مراسم تودیع دکتر اسفهبدی و معارفه مهندس عباس قبادی برگزار شد

عصر نمایشگاه- مراسم تودیع دکتر اسفهبدی و معارفه مهندس عباس قبادی به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در محل تالار اصفهان نمایشگاههای بین المللی برگزار گردید .

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳:۰۰

مراسم تودیع دکتر اسفهبدی و معارفه مهندس عباس قبادی برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج. ا.ایران، مراسم تودیع دکتر اسفهبدی و معارفه مهندس عباس قبادی به عنوان عضو هیات مدیره و سرپرست شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران در محل تالار اصفهان نمایشگاههای بین المللی برگزار گردید . در این مراسم شجاعی برهان معاون هماهنگی و حقوقی وزیر صنعت معدن و تجارت، اعضای هیات مدیره نمایشگاهها معاونین و مدیران این شرکت حضور داشتند.
این گزارش حاکی است: در خلال برگزاری این مراسم شجاعی برهان با بیاناتی در خصوص وضعیت نمایشگاهها و جایگاه آن در کشور و جهان و خدماتی که در گذشته و حال توسط دکتر اسفهبدی انجام شده اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربیات و گذشته شایان ذکرمهندس قبادی در خانواده وزارت صنعت معدن و تجارت و خصوصا نمایشگاههای بین المللی در اینده شاهد تحولات شگرفی در خصوص برگزاری نمایشگاههای داخلی و خارجی باشیم.

برچسب ها

محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهراندکتر اسفهبدیمهندس عباس قبادی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا