لزوم تغییرسازماندهی رویدادها بعد از بحران

عصر نمایشگاه- نتیجه پژوهشی منتشر شده در مجله exhibition world را در متن خبر می خوانیم.

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳:۰۰

لزوم تغییرسازماندهی رویدادها بعد از بحران

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، کیم لودویگنس مدیر عامل شرکت نمایشگاهی مستقر در زوریخ و پژوهشگر حوزه رویدادها نتیجه پژوهشی را در  پایگاه خبری exhibition world  منتشر کرده است که در ادامه می خوانیم.

آیا می دانستید که طبق بررسی بسیاری از نشریات و گزارش ها ، مدیریت رویداد یکی از پر فشار ترین شغل های جهان است؟ درست است. مدیریت رویداد بطور مداوم در بین 10 شغل پر استرس هر ساله ، در کنار پرسنل ارتش ، پرسنل آتش نشانی ، خلبانان و پلیس قرار دارد.

برای مدیران رویداد ، کار کم نیست: پیدا کردن یک محل برگزاری ، استخدام کارکنان ، تهیه تجهیزات ، سازماندهی مسافرت ، برقراری ارتباط با مدیران، ثبت نام از خدمات پذیرایی و.... لیست ادامه می یابد.

و برای بدتر شدن امور ، هر سال جدید چالش ها و روندهای جدیدی را با خود به همراه می آورد. اینها مواردی است که مدیران رویداد برای موفقیت و به یاد ماندنی بودن باید از قبل به خوبی به آنها بپردازند.

اخیراً ، ما یک نظرسنجی از بیش از 100 متخصص مدیریت رویداد را انجام دادیم و از آنها پرسیدیم که به نظر آنها اصلی ترین روند و چالش های مدیریت رویداد در سال 2020 چیست.

یکی از بزرگترین چالش هایی که شاهد آن بودیم تصمیم گیری و برنامه ریزی در آخرین لحظه بود که با توجه به شیوع کرونا ، برای مدیران رویداد به حد بحرانی رسیده است.

پرداختن به تغییرات لحظه آخری:

طبق بررسی ما ، تغییرات لحظه آخری (43٪) و زمان کم(46٪) دو چالش مهم برای مدیران رویداد است. با این حال ، روش هایی برای جلوگیری از این مسائل و یا کاهش آنها در صورت لزوم وجود دارد.

دانستن روندهای تعریف شده در صنعت مدیریت رویداد ، مدیران رویداد را قادر می سازد تا از آنها استفاده کنند و تجربیاتی را ایجاد کنند که بیشتر با مخاطبان (بازدید کنندگان) خود طنین انداز باشد.

با این حال ، اجرای این تغییرات بلافاصله و در مدت کوتاهی غیرممکن است. مدیران رویداد باید نسبت به نحوه سازماندهی رویدادهای خود بعد از بحران رویکردی سنجیده را اتخاذ کنند.

برچسب ها

صنعت نمایشگاه
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا