رئیس اتاق بازرگانی اهواز خبر داد:

برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی بازرگانی ایران با عنوان "روز اسپانیا"

عصر نمایشگاه- رئیس اتاق بازرگانی اهواز از برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی بازرگانی ایران با عنوان "روز اسپانیا" در بستر فضای مجازی برگزار خبر داد.

سه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳:۰۰

برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی بازرگانی ایران با عنوان "روز اسپانیا"

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایسنا، شهلا عموری اظهار کرد: نخستین نمایشگاه مجازی ایران با عنوان "روز اسپانیا" چهارشنبه 26 خردادماه در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و اسپانیا و هماهنگی با رایزن بازرگانی سفارت اسپانیا در تهران برگزار می‌شود که در جریان برگزاری آن، امکان انجام ملاقات‌ آنلاین تجاری (B2B) میان تجار ایرانی و همتایان خارجی آن‌ها فراهم شده است.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: از تجار خوزستانی درخواست داریم از این فرصت برای معرفی توانمندی‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای صاحبان صنایع و تجار است، ادامه داد: بازرگانان و فعالان اقتصادی دو طرف می‌توانند مشکلاتی که در روابط تجاری خود دارند را مطرح کنند تا در حد ممکن توسط کارشناسان پاسخ داده شود.

عموری بیان کرد: از توسعه فعالیت تجاری میان دو کشور ایران و اسپانیا استقبال می‌کنیم و علاقه‌مندان می‌توانند آمادگی خود را برای شرکت در این رویداد از طریق لینک https://iranvirtualexpo.com/b2b/spain/ اعلام کنند.

برچسب ها

نمایشگاه مجازینمایشگاه اسپانیا
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا