هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان همدان گشایش یافت

عصر نمایشگاه- هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، ماشین آلات، نهاده ها، سیستم های آبیاری، کشت های گلخانه ای و شانزدهمین نمایشگاه صنعت مرغداری و دامپروری و شیلات استان همدان عصر سه شنبه در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی همدان گشایش یافت.

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲:۰۰

هجدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی استان همدان گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، "داریوش سرحدی" معاون توسعه مدیریت و بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان همدان در آیین آغاز بکار این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه  هر ساله با هدف ارائه دستاوردهای بخش کشاورزی به تولیدکنندگان در استان همدان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال  با توجه به شیوع ویروس کرونا و شرایطی که کشور و استان داشت نمایشگاه با تاخیر، 27 لغایت 30 مهرماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی برگزار شود.

سرحدی افزود: حدود 50 شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که نمایندگان شرکت های خارجی و تولید کنندگان و فعالان بخش کشاورزی از استان های مرکزی، تهران، اصفهان، زنجان، خراسان رضوی، قزوین ،آذربایجان غربی  در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

به گفته وی، حدود 30 غرفه مربوط به مکانیزاسیون و ادوات کشاورزی، پنج غرفه دام و طیور، چهارغرفه نهاده های بخش کشاورزی ،سه غرفه سیستم های نوین آبیاری و مابقی در زمینه های دیگر کشاورزی است.

معاون توسعه و بازرگانی جهادکشاورزی استان همدان گفت: در برگزاری نمایشگاه پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا به طور کامل رعایت می شود.

برچسب ها

نمایشگاه کشاورزینمایشگاه همدان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا