بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

عصر نمایشگاه- صبح امروز هومن رازدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران با جمعی از معاونین و مدیران ارشد این مجموعه از نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که هم اکنون در شهرآفتاب در حال برگزاری است بازدید و با عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب دیدار کرد.

سه شنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۱:۰۰

بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه بین المللی خودرو تهران

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، صبح امروز هومن رازدار رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای جمهوری اسلامی ایران با جمعی از معاونین و مدیران ارشد این مجموعه از نمایشگاه بین المللی خودرو تهران که هم اکنون در  شهرآفتاب در حال برگزاری است  بازدید و با عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب دیدار کرد.
مدیرعامل نمایشگاه ج ا ایران با اشاره به بازدیدی که از نمایشگاه خودرو داشت، بیان کرد: خودرو سازها در این نمایشگاه بسیار خوب ظاهر شدند و نمایشگاه خودرو در وضعیت مطلوبی در شهرآفتاب در حال برگزاری است.
رازدار با اشاره به اینکه نگاه به استفاده از ظرفیت نمایشگاه شهرآفتاب مثبت است، گفت: امروز جمعیت بسیار زیادی را در نمایشگاه خودرو شهرآفتاب مشاهده کردم که خوشبختانه امکانات رفاهی و تسهیلات رفت و آمد در نمایشگاه شهرآفتاب در سطح بسیار خوبی پاسخگوی نیاز این همه مخاطب است.

برچسب ها

نمایشگاه خودروشهرآفتاب
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا