افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک در قزوین

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب با حضور جمعی از مسئولان در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین افتتاح شد.

چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳:۰۰

افتتاح اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک در قزوین

به گزارش  پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایلنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین در این مراسم گفت: صنعت پلاستیک علاوه بر ایجاد اشتغال یکی از مهمترین بخش‌های صنعتی کشور است که می‌تواند در راستای پویایی تولید، کارآفرینی و اشتغال، توسعه صادرات غیرنفتی و رونق اقتصادی نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

احمد خورگامی افزود: با توجه به ظرفیت و توانمندی های استان در حوزه صنعت پلاستیک و فعالیت بیش از 400 واحد تولیدی در این بخش، برگزاری این نمایشگاه با هدف ایجاد بستر مناسب و به منظور معرفی واحدهای تولیدی منطقه و در نهایت ورود به بازارهای مختلف در دستور کار این شرکت قرار گرفت.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این نمایشگاه، تصریح کرد: ایجاد بازارهای جدید جهت فروش هر چه بیشتر و بهتر کالاهای تولیدی، تامین نیاز مصرف کنندگان، معرفی کالای با کیفیت ایرانی، ایجاد زمینه‌های کارآفرینی و جذب سرمایه گذار از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

خورگامی، مدت زمان برگزاری نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک را از 26 تا 29 مهرماه جاری و به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین اعلام و تاکید کرد: واحدهای تولید کننده در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران و قزوین تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

اولین نمایشگاه تخصصی صنایع پلاستیک همزمان با نمایشگاه رنگ، رزین و چسب در مدت زمان برگزاری از ساعت 15 تا 21 در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین دایر و پذیرای متخصصان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب ها

نمایشگاه پلاستیکنمایشگاه قزوین
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا