برگزاری نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران از فردا

عصر نمایشگاه- نخستین نمایشگاه بین المللی آینده صنعت چاپ ایران(IFPEX) از فردا ۲۰ تا ۲۳ دی ماه در تهران برگزار می شود.

دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲:۰۰

برگزاری نمایشگاه آینده صنعت چاپ ایران از فردا

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، این نمایشگاه در راستای توسعه و نوسازی، استانداردسازی، برنامه ریزی و ترسیم دورنما و آینده صنعت چاپ ایران و همچنین حمایت از تولید داخل و انتقال دانش و فناوری نوین این صنعت به داخل کشور برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ جدیدترین دستگاه‌های چاپ، بسته بندی، تجهیزات کدگذاری، پلمپ صادراتی و کالا‌ها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی و روش‌های نوین بسته بندی کالا‌ها برای جذب مخاطبان و بازار‌های صادراتی در این نمایشگاه ارائه شده است همچنین شرکت‌ها دستاورد‌های خود در بخش‌های مختلف کاغذ، لیبل، کارتن و مقوا، قالب‌سازی، ماشین آلات، قطعات و لوازم یدکی، پلاستیک و پلیمر، مواد اولیه، مرکب و تبلیغات را معرفی خواهند کرد.

گفتنی است همایش علمی در زمینه صنعت چاپ و بسته بندی و نقش آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور در حاشیه این نمایشگاه برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه فردا سه شنبه (20 دی ماه)، با حضور مقامات وزارت صمت، ارشاد و برخی نمایندگان مجلس در محل نمایشگاهی مجموعه ایران مال تهران، افتتاح می شود و به مدت 4 روز از ساعت 10 تا 19 میزبان صنعتگران و علاقه مندان به صنعت چاپ و بسته بندی است.

برچسب ها

نمایشگاه چاپنمایشگاه بین المللی صنعت چاپ
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا