نمایشگاه صنعت مبلمان، پلی برای توسعه بازار‌های صادراتی

عصر نمایشگاه- تهران ۱۴ تا ۱۷ تیرماه امسال، میزبان سی ودومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان در غرب آسیا خواهد بود.

دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷:۰۰

نمایشگاه صنعت مبلمان، پلی برای توسعه بازار‌های صادراتی

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صدا و سیما، کتایون اسکندری‌کیا، مدیر اجرایی سی ودومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان گفت: صنعت مبلمان به عنوان یکی از صنایع مهم در اقتصاد کشور مطرح بوده، که ظرفیت بالایی برای صادرات داشته و حدود 9 درصد از اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.


مدیر اجرایی سی ودومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان، از آغاز به کار نمایشگاه مذکور به عنوان ویترین توانمندی‌های صادراتی صنعت مبلمان در دو گروه کالایی مبلمان منزل و اداری خبر داد و گفت: تولیدکنندگان مبلمان کلاسیک، مدرن و راحتی، مبلمان کودک و نوجوان، کالای خواب، مبلمان تختخوابشو، تخت‌های تاشو دیواری، مبلمان هتلی و رستورانی، مبلمان و سازه‌های فضای باز، میز و فایلینگ اداری، پارتیشن، گیشه و کانتر، صندلی و مبلمان اداری طی روز‌های برگزاری به ارائه جدیدترین محصولات خود خواهند پرداخت.

اسکندری‌کیا ادامه داد: بیش از 230 شرکت‌کننده داخلی در نمایشگاه صادراتی صنعت مبلمان حضور پررنگ خواهند داشت و هیأت‌های تجاری از کشور‌های هدف صادراتی نظیر افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، قطر، عمان، اقلیم کردستان و کشور‌های منطقه CIS از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

وی گفت: توسعه صادرات، یکی از محور‌های اصلی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مبلمان ایران است. بر این اساس، تجار و مهمانان خارجی برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند. هدف این نمایشگاه فروش نیست؛ بلکه بستری مناسب برای رشد تولیدات داخلی و توسعه بازار‌های صادراتی است.

به گفته اسکندری‌کیا، سی‌ودومین نمایشگاه تخصصی صادراتی صنعت مبلمان از 14 تا 17 تیر ماه امسال، در فضای بالغ بر 60 هزار متر مربع در نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه از ساعت 8 صبح پذیرای متخصصان و علاقه‌مندان خواهد بود.

برچسب ها

نمایشگاه مبلمان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا