آذر ماه؛

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی اوراسیا در تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه تخصصی و بین المللی اوراسیا، به مدت چهار روز از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه امسال با هدف توسعه مناسبات تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در تهران برگزار خواهد شد.

پنجشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶:۰۰

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی اوراسیا در تهران

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از صدا و سیما، علیرضا جعفری، مجری دومین نمایشگاه تخصصی و بین المللی اوراسیا، گفت: این نمایشگاه با مجوز رسمی از سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران به مدت چهار روز از 13 تا 16 آذرماه 1402 با هدف توسعه مناسبات تجاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا در تهران برگزار خواهد شد.

جعفری در ادامه افزود: این نمایشگاه در حوزه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع شیمیایی، صنعت خودرو و قطعه سازی، محصولات کشاورزی و مواد غذایی، گردشگری، دارو تجهیزات پزشکی، بانک، بیمه و صندوق‌های حمایت، دانش بنیان و فناوری‌های نوین، حمل و نقل ریلی، دریایی، جاده‌ای و هوایی، تکنولوژی و صنعت برپا می‌شود.

وی گفت: در نشست‌های جانبی این نمایشگاه نیز به صورت تخصصی مسائلی همچون توسعه روابط اقتصادی با اوراسیا، سازمان همکاری شانگ‌های و کشور‌های منطقه خلیج فارس؛ گمرک، حمل و نقل و کریدور سبز و نقش بانک و صندوق‌های ضمانت صادرات در توسعه مبادلات تجاری بررسی می‌شود.

بررسی نقش دانشگاه‌های کشور‌ها در تجاری سازی علم و مناسبات اقتصادی و نقش گردشگری در روابط فرهنگی میان ملت‌ها از دیگر موضوعات این نمایشگاه بین المللی اعلام شده است.

برچسب ها

نمایشگاه اوراسیا
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا