نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تمدید شد

عصر نمایشگاه- بیست‌وششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به دلیل استقبال مردم برای یک روز دیگر تمدید شد و پنجشنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

سه شنبه ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸:۰۰

نمایشگاه بین‌المللی الکامپ تمدید شد

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال صبح روز چهارم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور «روح‌الله دهقانی فیروزآبادی» معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات، «سید محمدامین آقامیری» رئیس مرکز ملی فضای مجازی، «مجتبی توانگر» رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی، «محمدصادق خیاطیان» رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی و همچنین «الکساندر شویتوف» معاون وزیر توسعه دیجیتال، ارتباطات و رسانه‌های جمعی روسیه افتتاح شد.

این نمایشگاه با هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تا روز پنج‌شنبه هشتم تیرماها تمدید شد.

این نمایشگاه بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور با حضور 500 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق است که از این تعداد بیش از 150 شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان هستند.

الکامپ نمایشگاهی برای عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال کشور است و در طول چهار روز برگزاری آن، بیش از 30 محصول فناورانه جدید در حوزه‌های الکترونیک، صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی و تجهیزات اندازه‌گیری است و پنج‌شنبه هشتم تیرماه به کار خود پایان خواهد داد.

برچسب ها

نمایشگاه الکامپ
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا