نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان؛ ۱۴ تیر

عصر نمایشگاه- سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان (Homex ۲۰۲۳) ۱۴ تا ۱۷ تیر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

دوشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷:۰۰

نمایشگاه تخصصی صنعت مبلمان؛ ۱۴ تیر

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه » به نقل از صداوسیما؛ این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین دستاوردها، محصولات و فناوری‌های جدید، ایجاد زمینه مناسب برای رشد تولیدات داخلی و توسعه بازار‌های صادراتی‏‏, نمایش توانمندی‌های تولیدکنندگان داخلی‏ و تبادل نظر پیرامون ارتقاء سطح کیفی محصولات تولیدی برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ 214 شرکت داخلی، در دو گروه کالایی مبلمان منزل و اداری انواع محصولات و تولیدات خود از جمله مبلمان مدرن، کلاسیک، کودک و نوجوان، سرویس خواب، مبلمان تختخوابشو، تخت‌های تاشو دیواری، مبلمان هتلی و رستورانی، مبلمان و سازه‌های فضای باز، صندلی و مبلمان اداری را در این نمایشگاه 4 روز ه به نمایش خواهند گذاشت.

توسعه صادرات، یکی از محور‌های اصلی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مبلمان ایران است و هیئت‌های تجاری از کشور‌های هدف صادراتی از جمله افغانستان، پاکستان، عراق، سوریه، لبنان، قطر، عمان، اقلیم کردستان و کشور‌های منطقه CIS در سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان مشارکت خواهند کرد.

سی و دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی صادراتی صنعت مبلمان تهران از 14 تیر به مدت 4 روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان تولیدکنندگان مبلمان، صاحبان صنایع، واحد‌های صنفی و علاقه‌مندان به این هنر صنعت است.

برچسب ها

نمایشگاه تخصصی مبلمان
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا