۲۳ تیرماه؛

تهران میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی

عصر نمایشگاه- معاون پشتیبانی و نمایشگاه اتاق تعاون ایران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱:۰۰

تهران میزبان دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آسانسور و پله برقی

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از اتاق تعاون ایران،علی مطیع جهانی افزود: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله‌برقی، بالابرها، نقاله‌ها، قطعات و تجهیزات جانبی در مساحتی بیش از 30 هزار مترمربع توسط اتاق تعاون ایران برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌های حاضر در این رخداد نمایشگاهی، آخرین دستاورد‌های خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله‌برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده‌روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمندسازی، فناوری‌های نوین، انجمن‌ها، اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی در معرض نمایش خواهند گذاشت.

مطیع جهانی از حضور کشور چین به صورت مستقیم در این نمایشگاه خبر داد و گفت: نمایندگان کشور‌های اسپانیا، آلمان، ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله‌برقی حضور داشته و آخرین دستاورد‌های این صنعت را به نمایش خواهند گذاشت.

عضو هیئت رئیسه و معاون پشتیبانی و امور نمایشگاهی اتاق تعاون ایران افزود: هیئت‌های تجاری از کشور‌های پاکستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان، و عمان با حضور فعالان صنعت آسانسور و پله برقی برای آشنایی، بهره‌گیری و توسعه تعاملات تجاری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و جلسات رو در رو (B 2 B) با فعالان این صنعت برگزار خواهد شد.

 

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، درب و پنجره
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا