حضور هیئت‌های خارجی در دوازدهمین نمایشگاه صنعت آسانسور و پله‌برقی

عصر نمایشگاه- معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون ایران گفت: در دوازدهمین نمایشگاه صنعت آسانسور و پله برقی، ۳۰ نفر از کشور‌های مختلف خارجی در قالب هیئت‌های تجاری حضور دارند که نشان‌دهنده ظرفیت‌های خوب این صنعت در صادرات است.

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵:۰۰

حضور هیئت‌های خارجی در دوازدهمین نمایشگاه صنعت آسانسور و پله‌برقی

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، علی مطیع‌جهانی در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه آسانسور افزود: امسال طبق آمار‌ها یکصد میلیون یورو قرارداد صادرات به کشور‌های مختلف منعقد شده که آمار قابل قبولی است و به کشور‌های حوزه عربی خلیج فارس، افغانستان، پاکستان و سوریه صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: صنعت آسانسور به عنوان یکی از مهمترین صنایع کشور است که در حوزه صادرات ظرفیت‌های خوبی دارد.

معاون پشتیبانی، برنامه‌ریزی و تحقیقات اتاق تعاون با اشاره به رونمایی از محصولات جدید در صنعت آسانسور، گفت: با توجه به شرایط تحریمی امسال تولیدکنندگان محصولات جدیدی را تولید کردند که نشان‌دهنده خودکفایی در این صنعت است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را به «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کرده‌اند که بحث صادرات از عوامل مهمی در رشد تولید است که در این زمینه برای حضور صنعتگران و تولیدکنندگان در بازار‌های بین المللی برنامه‌ریزی می‌کنیم.

مطیع جهانی گفت:‌: برای توسعه تعاملات تجاری در این نمایشگاه برگزاری جلسات رو در رو (B 2 B) با فعالان این صنعت در نظر گرفته شده است که امیدواریم منجر به افزایش صادرات شود.

وی افزود: امسال نمایندگانی از کشور‌های چین، ترکیه و آلمان به‌طور مستقیم در این نمایشگاه حضور دارند، صنعت آسانسور برای این کشور‌ها مهم است و زمینه رقابت و تجارت جهانی را فراهم می‌کند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی از امروز تا 26 تیر 1402 توسط اتاق تعاون ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپاست.

برچسب ها

نمایشگاه بین‌المللی آسانسور
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا