نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و صنایع وابسته؛ اول مرداد

عصر نمایشگاه- ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی، ماشین آلات و صنایع وابسته اول تا چهارم مرداد در تهران برگزار می‌شود.

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴:۰۰

نمایشگاه کاغذ، مقوا، فرآورده‌های سلولزی و صنایع وابسته؛ اول مرداد

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما؛ ارائه جدیدترین تولیدات و محصولات صنعت کاغذ و مقوا، تبادل اطلاعات میان تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با فناوری‌های روز و ایجاد خلاقیت در صنعت، ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زائی، بازاریابی و توسعه صادرات از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

براساس این گزارش؛ در ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی، 110 شرکت داخلی و خارجی از کشور‌های هند، چین و اندونزی انواع کاغذ، مقوا و کارتن، فرآورده‌های سلولزی، ماشین آلات، تجهیزات تولید و بازیافت و ماشین آلات برشکاری را ارائه خواهند کرد.

همچنین هیئت‌های تجاری از کشور‌های امارت، لبنان، ترکیه و روسیه برای آشنایی با فناوری‌های نوین در عرصه کاغذ و فرآورده‌های سلولزی در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

ششمین نمایشگاه بین المللی کاغذ، مقوا، کارتن، فرآورده‌های سلولزی و ماشین آلات از اول مرداد به مدت 4 روز از ساعت 8 تا 15 در محل دائمی نمایشگاه‌ها بین المللی تهران میزبان فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان به این صنعت است.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا