زنجان از نمایشگاه صادرات ایران به روسیه میزبانی می‌کند

عصر نمایشگاه- مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: نمایشگاه صادرات ایران به روسیه به میزبانی زنجان برگزار می‌شود که زمینه ساز همکاری‌های بلندمدت و ارائه توانمندی‌های صادراتی استان به کشور مقصد است.

شنبه ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸:۰۰

زنجان از نمایشگاه صادرات ایران به روسیه میزبانی می‌کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از ایرنا، مجید گلشنی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه صادرات ایران به روسیه، افزود: کالاهایی که در استان زنجان تولید می شود مزیت رقابتی و نسبی خوبی دارد و باید در این نمایشگاه قابل ارائه و عرضه باشد.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در بستر نمایشگاه های بین المللی، کالاهایی را که توان رقابتی در آنها داریم به سمت صادرات سوق دهیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه زمانی می توانیم این مهم را محقق کنیم که شناخت صحیح از نیازها، سلایق و بازار کشورهای هدف داشته باشیم، یادآور شد: این نمایشگاه برای تجار روسی برگزار می شود و باید افرادی را که در آن شرکت می کنند به سمت هدف ها و نیازهای مشتریان و تجار روس هدایت کنیم تا بتوانیم توانمندی های خودمان را به طور موثری عرضه نماییم.

وی تصریح کرد: بدون تردید ارزش برگزاری هر نمایشگاه صرفا به ارزش قراردادهای نمایشگاه ارزیابی نمی شود بلکه برگزاری این نمایشگاه ها در استان ما دستاورد زیادی دارد که یکی از آنها ارتباط موثر و پایدار میان فعالان اقتصادی دوطرف است که منجر به همکاری گسترده و درازمدت می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در سال گذشته شرکت های ایرانی در قالب 12 فرصت نمایشگاهی در کشور روسیه حضور داشتند، ادامه داد: امسال به دنبال این هستیم جذب هیات های مختلف تجاری را به کشور داشته باشیم و این مهم در قالب نمایشگاه صادرات به روسیه در زنجان میسر خواهد شد.

نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه از 18 تا 21 مهرماه سال جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان زنجان برگزار می شود.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا