آغاز به کار نمایشگاه صنعت ابزارآلات و تجهیزات صنعتی

عصر نمایشگاه- سومین نمایشگاه صنعت ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی امروز در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب آغاز شد.

سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷:۰۰

آغاز به کار نمایشگاه صنعت ابزارآلات و تجهیزات صنعتی

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما، در این نمایشگاه 300 نشان تجاری از 150 شرکت آخرین محصولات و دستاورد‌های خود را در زمینه ابزار‌های صنعتی و کارگاهی، تجهیزات خطوط تولید ماشین ابزار، ماشین‌آلات و تجهیزات آزمایشگاهی، جوش و برش و زنجیره کامل تامین مایحتاج کارخانه‌های کوچک و بزرگ، در فضایی به وسعت 30 هزار متر مربع به نمایش گذاشته اند.

براین اساس؛ شرکت کنندگان داخلی از 10 استان صنعتی و نمایندگان شرکت‌های بازرگانی از کشور‌های چین، تایوان، مالزی، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، اسپانیا، آلمان، کانادا، سوئیس، سوئد و ترکیه در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را عرضه کرده اند.

براساس این گزارش؛ 10هزار قلم انواع ابزارآلات صنعتی و تراشکاری، 350 نوع انواع دستگاه‌های برش کاری، خم کاری و فرم دهی فلزات، 22 هزار قلم تجهیزات مکانیکی و هیدرولیکی در سومین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

برگزاری کارگاه آموزشی تعمیرکاران ابزار آلات برقی و تعمیرکاران ماشین آلات و اتوماسیون به منظور ارائه خدمات به دارندگان خطوط تولید از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه صنعتی است.

سومین نمایشگاه صنعت، ابزارآلات، ماشین آلات و تجهیزات صنعتی تا 3 شهریور از ساعت 10 تا 17 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب میزبان صنعتگران و علاقه‌مندان است.

 

برچسب ها

نمایشگاه ابزار آلات
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا