۱۸ تا ۲۱ مهر

حضور ۲۰۵ شرکت ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

عصر نمایشگاه- ­نمایشگاه بین المللی تجهیزات‏ و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی با حضور ۲۰۵ شرکت داخلی ۱۸ تا ۲۱ مهر در تهران برگزار می‌شود.

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶:۰۰

حضور ۲۰۵ شرکت ایرانی در نمایشگاه تجهیزات پزشکی

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از صداوسیما‎‌, این نمایشگاه با حضور 205 شرکت داخلی و 15 شرکت خارجی و با هدف ارائه آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌های صنعت تجهیزات پزشکی داخلی و تبادل فناوری‌های روز‏, حمایت از تولیدات داخلی و محصولات دانش بنیان، ایجاد فضای رقابتی میان محصولات باکیفیت ایرانی با نشان‌های تجاری بین المللی در فضایی به وسعت 25 هزار مترمربع برگزار می‌شود.

براساس این گزارش؛ شرکت کنندگان در این نمایشگاه بین المللی انواع تجهیزات تشخیص، تجهیزات بخش زنان و زایمان، نوزادان و اطفال، تجهیزات بخش جراحی‏‌, ‏‌آزمایشگاه، دندانپزشکی و تجهیزات تصویربرداری را در معرض دید متخصصان و پزشکان قرار خواهند داد.

براین اساس‎؛ در این رویداد بین المللی هیئت‌های تجاری از 12 کشور از جمله تاجیکستان، پاکستان، هند، عراق، ازبکستان، ترکمنستان و چند کشور دیگر از دستاورد‌های متخصصان ایرانی در زمینه تجهیزات‏ و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی بازدید خواهند کرد.

براساس این گزارش؛ در این نمایشگاه بیش از 30 کارگاه آموزشی بصورت رایگان برای علاقه‌مندان به صنایع و تجهیزات پزشکی برگزار می‌شود.

­نمایشگاه بین المللی تجهیزات‏ و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی (IRANMED 2023) از 18 مهر به مدت 4 روز از ساعت 10 تا 17 در محل نمایشگاه‌های بین المللی شهرآفتاب میزبان علاقه‌مندان است.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا