خاص‌ترین تبلیغات برای برند شما در نمایشگاه!

عصر نمایشگاه- امروزه در کشور ما یک اتفاق مهم در حوزه صنعت و اقتصاد رخ داده است. این رخداد اقتصادی برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سراسر کشور می‌باشد.

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷:۰۰

خاص‌ترین تبلیغات برای برند شما در نمایشگاه!

به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه»، در این نمایشگاه افراد در حوزه فعالیت خود حضور پیدا کرده و باعث می‌شود مخاطبان و افراد مرتبط به آن حوزه در زمان برگزاری به نمایشگاه مراجعه کنند. اهمیت این نمایشگاه‌ها زمانی مشخص می‌شود که فعالان اقتصادی قصد معرفی یک برند جدید در حوزه تخصصی خود را دارند. محصولات متنوعی در این نمایشگاه‌ها جهت تبلیغات برند استفاده می‌شود.

یکی از محصولات تبلیغاتی جذاب در نمایشگاه، ساک دستی تبلیغاتی نام دارد. ساک دستی تبلیغاتی در واقع یک بیلبورد متحرک است که محصول و برند را معرفی کرده و به پیشرفت شرکت، کارخانه و یا سازمان مورد نظر شما کمک می‌کند. در نمایشگاه برای ارائه خدمات خود اجناس خریداری شده توسط مشتریان و همچنین کاتالوگ محصولات را درون ساک دستی تبلیغاتی قرار می‌دهند. ساک دستی نام‌های متفاوتی دارد. از جمله این نام‌ها می‌توان به ساک دستی تبلیغاتی، ساک خرید، بگ شاپ، ساک دستی کادویی و... اشاره کرد.

در مجموعه صبح آگهی چاپ روی ساک دستی را طبق سلیقه‌ی مشتری انجام می‌شود. این مشخصات معمولا مانند نام برند، لوگوی سازمان، آدرس و شماره تلفن و... می‌باشد. این اطلاعات باعث تبلیغات فوق العاده برای برند شما شده و باعث می‌شود این تبلیغات طولانی مدت در ذهن مخاطبان باقی بماند. در ادامه با انواعی از این ساک دستی‌ها آشنا می‌شوید.

ساک دستی‌هایی که باید بشناسید
اول از همه این سوال به وجود می‌آید که ساک دستی چیست؟ همانطور که پیش‌تر گفتم ساک دستی‌ها بیلبوردهای کوچک متحرکی هستند که باعث تبلیغات برند شما می‌شود. شما می‌توانید با چاپ اطلاعات سازمان و یا کسب‌وکار مورد نظر خود روی این محصول، تبلیغاتتان را در طولانی مدت دست مردم بسپارید. ساک دستی‌ها در دو نوع کاغذی و پارچه‌ای تولید می‌شوند. یکی از مهمترین تفاوتی که بین ساک دستی پارچه‌ای و کاغذی وجود دارد نوع رنگ پذیری پارچه و کاغذ است. چراکه نمونه رنگ‌هایی که بر روی ساک دستی پارچه‌ای وجود دارد نسبت به کاغذی از کیفیت بالاتری برخوردار می‌باشد.

لازم به ذکر است که انعطاف پذیری پارچه نسبت به ساک‌های مقوایی بیشتر است. به همین دلیل تقاضا برای خرید ساک دستی پارچه‌ای بیشتر است. از تفاوت‌های دیگر ماندگاری بیشتر ساک دستی پارچه ای نسبت به ساک دستی مقوایی خواهد بود. البته نوع پارچه‌ای که در این مدل ساک‌ها استفاده می‌شود هم بسیار مهم است و جنس آن‌ها به گونه‌ای است که تاروپود ندارند. همچنین از ساک دستی کاغذی برای اجسام سبک‌تر و پارچه‌ای به دلیل استحکام بالا برای اجسام سنگن‌تر به کار می‌روند. در ادامه راجب بعضی انواع ساک دستی کاغذی و پارچه‌ای صحبت می‌کنیم.

ساک دستی متقال

یکی از انواع ساک دستی‌های پارچه‌ای، ساک دستی متقال می‌باشد. ساک دستی های متقال از نوع پارچه‌های خنک محسوب می‌‎شوند. این ساک دستی‌ به راحتی اتو می‌شود و همچنین قابلیت تولید در انواع رنگ‌ها را دارد. چاپ سیلک برای نام و لوگوی تجاری شما بسیار مناسب و اثر رنگ در آن بسیار قوی است. ساک دستی متقال برای مصارف تبلیغاتی در نمایشگاه‌ها، همایش‌ها و سمینارها گزینه بسیار مناسبی است. چرا که سبک و مقاوم می‌باشد. برخی مشاغل مانند کیف و کفش فروشی، جواهرات، فروشگاه اینترنتی و… برای محصولات خود از سایز و مدل‌های متفاوت ساک دستی متقال استفاده می‌کنند. همچنین برای ارائه خدمات خود در نمایشگاه از آن استفاده می‌کنند. این ساک دستی جنس نرمی دارد و به محصولات خریداری شده آسیبی وارد نمی‌کند. پارچه‌های متقال مقاومت بسیار بالایی در برابر وزن و فشار دارند و بگ پارچه‌ای متقال از نظر تحمل وزن در میان سایر ساک‌های دستی، بیشترین استحکام را دارا می‌باشد.

ساک دستی برزنتی

یکی دیگر از انواع ساک دستی‌ از جنس پارچه ساک دستی برزنتی می‌باشد. این ساک دستی‌ها از لحاظ جنس و مقاومت از دیگر ساک دستی‌ها مقاوم تر هستند. همچنین در طولانی مدت‌ توسط بازدیدکنندگان نمایشگاه استفاده می‌شوند. ساک دستی برزنتی برای نمایشگاه‌هایی که در آن از وسایل تبلیغاتی سنگین، خریدهای کالایی، همچنین در نمایشگاه‌هایی با زمان طولانی و… مناسب هستند. لازم به ذکر است هزینه این ساک دستی ارزان نیست و طبق بودجه شرکت تعیین می‌شود. در میان ساک دستی‌های پارچه‌ای گران قیمت‌ترین و با کیفیت‌ترین نوع آن به حساب می‌آید. ساک دستی پارچه‌ای در ابعاد مختلفی تولید می‌شود. قابلیت چاپ هر برندی که مورد نظر شما است بر روی آن وجود دارد.

ساک دستی برزنتی در رنگ‌های مختلف طبق سلیقه شما تولید می‌شود و دسته‌ای زنبیلی شکل دارد که بر روی آن نصب می‌شود. این نوع دسته علاوه بر زیبایی باعث استحکام بسیار بالا در ساک دستی شده و تحمل وزن ساک دستی را افزایش می‌دهد. بنابراین توصیه می‌شود کسانی که به دنبال محصولی با دوام، راحت و در عین حال زیبا و شکیل هستند، از این نوع ساک دستی استفاده کنند.

ساک دستی سوزنی
یکی از ارزان‌ترین ساک دستی‌های موجود در نمایشگاه، ساک دستی سوزنی است. این ساک دستی‌ها جنسی بین پارچه و پلاستیک دارند و معمولاً در تیراژ های بالا سفارش داده می شوند. ساک دستی سوزنی از لحاظ مقاومت و ماندگاری از شرایط مطلوبی برخوردار است ولی برای جابجایی اجسام سبک مناسب تر هستند. از دیگر مزایای استفاده از ساک دستی سوزنی، رنگ پذیری خوب و چاپ با کیفیت است. در تولید این ساک دستی اغلب از پارچه‌های سوزنی در رنگ‌های متفاوت استفاده می‌شود.

ساک دستی گلاسه

یکی از پرکاربردترین ساک دستی‌های کاغذی که در نمایشگاه استفاده می‌شود، ساک دستی گلاسه می‌باشد. گفتنی است که این ساک دستی عموما برای تبلیغات در نمایشگاه، همایش‌ها، ادارات و مغازه‌های طلا و جواهرات و... به کار می‌روند. شما می‌توانید نام برند، لوگو، نشانی و شماره تماس خود را روی آن برای تبلیغات بیشتر حک کنید. همچنین می‌توانید از خدمات تکمیلی مانند چاپ طلاکوب، نقره‌کوب و یا یووی استفاده کنید. بهتر است بدانید این ساک دستی در رنگ‌های مختلفی تولید می‌شود. علت پرکاربرد بودن این محصول، جنس روغنی و براقی است که می‌تواند امکان ایجاد طرح های مختلف را فراهم کند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه فرمایید.

ساک دستی کرافت
یکی دیگر از انواع ساک دستی‌های کاغذی،  ساک دستی کرافت است. این ساک دستی مقاومت بسیار زیادی نسبت به گلاسه دارد. این محصول طیف رنگی بین کرم تا قهوه‌ای دارد. ساک دستی کرافت به دلیل مقاومت بالایی که دارد، می‌تواند اجسام سنگین‌تر را نیز حمل کند. گفتنی است که از دسته‌های بندی، رکابی، موزی در تولید ساک دستی کرافت استفاده می‌شود. ساک دستی‌های کرافت معمولا به صورت آماده و اختصاصی تولید می‌شوند. بهتر است بدانید لوگو، نام برند و اطلاعات تبلیغاتی را طبق سلیقه خود می‌توانید روی آن چاپ کنید.

سخن پایانی
همانطور که گفتیم چاپ انواع ساک دستی یکی از روش‌های تبلیغاتی ارزان در نمایشگاه محسوب می‌شود. قیمت چاپ این محصولات به عواملی همچون نوع چاپ، تیراژ، سایز و… بستگی دارد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش انواع ساک دستی‌ مخصوص نمایشگاه خود با کارشناسان فروش و مشاورین صبح آگهی تماس بگیرید. لازم به ذکر است صبح آگهی ساک دستی مخصوص شما را در بالاترین کیفیت، طراحی و چاپ کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به دست شما می‌رساند.

مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا