با حضور شرکت‌های دانش بنیان ؛

دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی در تهران برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی از ۲۷ تا ۳۰ مهرماه امسال با حضور شرکت‌های دانش بنیان در تهران برگزار می‌شود.

سه شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹:۰۰

دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی در تهران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، محمود صدیقی، مجری دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی در ارتباط با دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی اظهارداشت: دومین دوره این نمایشگاه در مساحتی حدود 9 هزار متر مربع پیش‌بینی شده که تا کنون 70 شرکت داخلی و 13 شرکت خارجی برای حضور در آن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال حضور شرکت‌هایی از کشورهای تایوان، ایتالیا، ترکیه، انگلستان و فرانسه تا این لحظه قطعی شده است، افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل تجیهزات بیمارستانی در کشورمان است.

صدیقی با بیان اینکه از نظر وسعت نمایشگاه امسال نسبت به پارسال حدود 50 درصد رشد داشته است، خاطرنشان کرد: دو هیات از کشورهای لبنان و افغانستان نیز در نظر دارند در طول برگزاری نمایشگاه از آن دیدن کنند.

وی معرفی ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل در کشور در زمینه ساخت بیمارستان و تجهیزات و تاسیسات مرتبط، ایجاد بسترهای مناسب برای سرمایه‌گذاری افراد یا واحدهای سرمایه‌گذار، بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های موجود، ایجاد زمینه‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی در موضوعات مرتبط با نمایشگاه و همچنین ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

مجری دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی خاطرنشان کرد: آشنایی دست‌اندرکاران با محصولات، نوآوری‌ها و ظرفیت‌های موجود در سایر کشورها و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی، ایجاد ارتباط مستقیم و رودررو میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، تبادل فناوری و محصول میان شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه و شناسایی واحدهای برتر در زمینه تولید، بازرگانی و خدمات مرتبط با موضوع نمایشگاه از دیگر اهداف این نمایشگاه است.

صدیقی در ادامه به ظرفیت بالقوه شرکت‌های داخلی در سرمایه‌گذاری در صنعت بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی اشاره کرد و گفت: علاوه بر فرصت‌هایی که در این زمینه پیش روی سرمایه‌گذاران ایرانی وجود دارد، ایتالیا و کره جنوبی برای ساخت بیمارستان در ایران اعلام آمادگی کرده‌اند.

مجری دومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌سازی، تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی افزود: در نمایشگاه امسال شرکت‌های دانش بنیان نیز حضور خوبی خواهند داشت و در حاشیه برگزاری نمایشگاه 9 نشست تخصصی و کارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

صدیقی با بیان اینکه این نوع نمایشگاه در کشورمان نوپا است، افزود: از همه روسای بیمارستان‌های کشور، مدیران فنی و سایر صاحب‌نظران در این حوزه برای بازدید از نمایشگاه دعوت شده است تا آخرین تجهیزات، تاسیسات و امکانات بیمارستانی را در این نمایشگاه مورد بررسی قرار دهند.

وی افزود: نخستین دوره نمایشگاه بیمارستان‌سازی دهه اول بهمن ماه سال گذشته با مشارکت 65 شرکت داخلی و 9 شرکت خارجی از کشورهای تایوان، چین، عمان، دبی، ترکیه، فنلاند، سوئد، آلمان، فرانسه و انگلستان در تهران برگزار شد.

برچسب ها

نمایشگاه بین المللی بیمارستان سازی
مطالب مرتبط بیشتر
برگشت به بالا