در محل نمایشگاه های بین المللی همدان ؛

هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو در همدان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان از برگزاری هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرو محرکه از ۲۴ تا ۲۷ شهریور ماه در همدان خبر داد.

هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو در همدان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حسین الماسی اظهار داشت: در هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت و نیرو محرکه 120 واحد تولیدکننده در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه در فضایی حدود پنج هزار و 500 مترمربع حضور دارند.

    وی با اشاره به اینکه صنعت خودرو و قطعات یدکی از مهمترین صنایعی است که نقش قابل ملاحظه‌ای در رشد اقتصادی کشور دارد، تصریح کرد: پس از چند سال وقفه، امسال موفق به برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو در همدان شدیم.

    الماسی تصریح کرد: علاوه بر نمایشگاه تخصصی خودرو؛ شرکت‌های فعال در زمینه قطعات، تجهیزات وابسته، موتورسیکلت، نیرو محرکه نیز به ارائه خدمات در این دوره از نمایشگاه خواهند پرداخت.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان هدف از برگزاری هشتمین دوره نمایشگاه تخصصی خودرو را حضور بدون واسطه تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان فعال در صنعت خودروسازی و قطعات دانست.

    وی با بیان اینکه با اطمینان برپایی این نمایشگاه، گامی موثر برای اعتلای بیش از پیش صنعت خودرو در منطقه غرب کشور خواهد بود، عنوان کرد: صنعت خودروسازی در جهان دارای جایگاه خاص و در حال پیشرفت بوده و در عین حال نیز از رقابتی‌ترین صنایع محسوب می‌شود.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان بیان کرد: در این دوره از نمایشگاه برندهای کرمان موتور، مدیران خودرو، سایپا دیزل، آرین دیزل پایا، آزهاتیکس و برندهای مطرح قطعات یدکی و تجهیزات وابسته حضور دارند.

    الماسی ساعت بازدید از این نمایشگاه را 15 تا 21 اعلام کرد و گفت: از 12 استان تهران، اصفهان، مازندران، مرکزی، قم، کرمانشاه، تبریز، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و همدان در هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو حضور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت