رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی و دامپروری این استان خبر داد.

نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی و دامپروری چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، ذبیح‌الله غریب اظهار کرد: نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری آبرسانی، دام، طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی در چهارمحال و بختیاری برپا می‌شود.

    رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این نمایشگاه از روز 23 شهریورماه سال جاری تا روز 26 همین ماه دایر خواهد بود.

    وی بیان داشت: این نمایشگاه در محل نمایشگاه‌های دائمی بین‌المللی شهرکرد با حضور مؤسسات داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی به منظور حمایت از دو اهرم تجارت و تولید با رویکرد علمی برپا می‌شود.

    غریب با اشاره به شاخصه‌های برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد: در کنار این نمایشگاه با توجه به نیاز منطقه‌ کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود که کارگاه تولید ترکیب ژنتیکی گوسفند، تغذیه دام و بهداشت شیر خام، کشاورزی حفاظتی تحت تأثیر محورهای اصلی از جمله مدیریت بقای گیاهی، حداقل خاک‌ورزی، تناوب در تولید محصولات کشاورزی و مزایای تولید مرغ سبک‌وزن از مهم‌ترین این کارگاه‌ها خواهد بود.

    رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 22 درصد از مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه در بخش دامپروری و 78 درصد نیز کشاورزی فعالیت خواهند داشت، تصریح کرد: 23 درصد از مشارکت‌کنندگان در این نمایشگاه از بخش کشاورزی در زمینه آبیاری و آبرسانی فعال بوده و 36 درصد در زمینه نهاده‌ها فعال هستند.

    وی ادامه داد: 41 درصد از مؤسسات بخش کشاورزی اقدام به عرضه ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با کشاورزی کرده‌ و 18 درصد از مؤسسات بخش دامپروری اقدام به عرضه ماشین‌آلات و تجهیزات دامپروری و مرغداری خواهند کرد.

    این مسؤول تشریح کرد: 64 درصد از مجموع مشارکت‌کنندگان بخش دامپروری در زمینه نهاده‌ها، خوراک و صنایع وابسته فعالیت خواهند داشت و 22 درصد در بخش‌های علمی و تحقیقاتی فعال هستند.

    غریب اظهار داشت: ارائه توانمندی‌های مؤسسات مختلف، ورود به بازارهای جدید، تحقیق و بازاریابی، معرفی کالا یا خدمات جدید، اخذ سفارش از مشتریان جدید، گسترش کانال‌های توزیع، ایجاد ارتباط مؤثر و آگاهی‌بخشی از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت