معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی خبر داد

نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در آذربایجان‌غربی برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به ظرفیت‌های عظیم معدنی در استان، یک نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در آذربایجان‌غربی برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ذاکر نیوز ، عبدالحمید سرتیپی با اشاره به عملکرد این معاونت در ماه گذشته اظهار داشت: در این باره تعداد 19 فقره مجوز برداشت شن و ماسه صادر شده است.

    معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: علاوه بر آن تعداد هفت فقره پروانه بهره‌برداری با سرمایه ثابت 436 هزار و 17 میلیون ریال و اشتغال مستقیم 283 نفر تمدید یا صادر شد.

    به گفته سرتیپی، از سوی دیگر تعداد 10 پروانه اکتشاف با پیش‌بینی هزینه 10 هزار و 640 میلیون ریال، یک گواهی کشف با ذخیره قطعی 170 هزار تن و هزینه یک هزار و 400 میلیون ریال در مرداد ماه امسال صادر شده است.

    وی از انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری نمایشگاه تخصصی معدن و صنایع معدنی در استان با توجه به ظرفیت‌های معدنی استان و لزوم توجه به سرمایه‌گذاری در این بخش و تشویق معدنکاران به شرکت در آن خبر داد و اظهار داشت:هم اکنون 70 درصد از غرفه‌های نمایشگاه تکمیل شده است.

    سرتیپی با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه تعامل با اداره کل منابع طبیعی استان افزود: این جلسه با هدف حل و فصل مسائل و مشکلات معدنکاران در ارتباط با مخالفت‌های آن اداره کل و درخواست اجرای صحیح تفاهمنامه فی مابین صورت گرفت.

    وی گفت: تشکیل جلسات مختلف کمیته بررسی طرح‌ها و گزارشات پایانی به منظور صدور پروانه‌های اکتشاف، گواهی کشف و پروانه‌های بهره‌،برداری و نیز برگزاری جلسه مشترک با سرمایه‌گذاران چینی با هدف سرمایه‌گذاری در بخش احداث واحد فرآوری کرومیت در استان از سایر اقدامات پیش رو بوده است.

    معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در ماه گذشته نیازسنجی آموزشی بخش معدن استان در حضور مسئولان آموزش سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان نظام مهندسی معدن استان انجام و حل مشکل معدن تراورتن "دریک" سلماس مورد بررسی قرار گرفت.

    سرتیپی اظهار داشت: در مرداد ماه، جلسه‌ای با نمایندگان شرکت سرمایه‌گذاری غدیر با هدف بررسی مراحل پیشرفت عملیات اکتشافی انجام شده در پهنه شمال استان صورت گرفت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت