فرماندار کرج خبر داد

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان کرج

عصر نمایشگاه- فرماندار ویژه کرج با اشاره به اینکه دفاع مقدس، اوج وفاداری ملت به آرمان های انقلاب اسلامی است، گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در کرج برپا می شود.

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرستان کرج
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محمد تقی ایرانی در نشست کارگروه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با موضوع هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: گرامیداشت دفاع مقدس، به معنای ارج نهادن به آرمان های والایی است که ملت شریف ایران، در نخستین سال های استقرار نظام جمهوری اسلامی، با وفاداری برای حفظ ارزش های انقلاب، با ایثار و از خودگذشتکی در مقابل دشمن ایستادند و از این آرمان ها دفاع کردند.

    ایرانی در ادامه گفت: ملت ما روزهای دشواری را در طول این سی و هفت سال پشت سر گذاشته است که تمامی این سختی ها با پشتوانه رهنمودهای امام و رهبری، فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران و حمایت ملت شریف ایران پشت سر گذاشته شده تا نهال نوپای انقلاب اسلامی در سال 57، امروز به درختی تنومند تبدیل شود.

    وی امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دانست و گفت: دفاع مقدس عالی ترین مصداق شهادت طلبی و ایثار بود وامروز این فرهنگ باید حفظ شده و در ترویج آن دستور کار مسئولین قرار گیرد.

    معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج تاکید کرد: فرهنگ ایثار گری باید به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

    ایرانی اضافه کرد: همه ما باید از فرصت هایی که برای خدمتگزاری برایمان به وجود می آید به نحو احسن استفاده کنیم و بدانیم که شاید امروز آخرین فرصت برای ما باشد که دین خود را به انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران ادا کنیم.

    فرماندار ویژه کرج افزود: مصادیق ایثارگری در کشور، به شیوه های مختلفی بروز می یابد که امر به معروف و نهی از منکر، تلاش برای گسترش عدل و انصاف، رعایت حقوق شهروندی و ترویج اخلاق و سبک زندگی اسلامی در رفتار روزمره و پرهیز از دروغ نمونه ای از ایثارگری است. چرا که جامعه باید اخلاق مدار و دین محور باشد.

    وی تصریح کرد: خون پاک شهدا، مسئولیت ما را برای حفظ آرمان های انقلاب بیشتر می کند و ما نسبت به انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعد مسئولیت داریم.

    وی تصریح کرد: ما امروز وارث عزت و امنیتی هستیم که خون های پاکی برای آن جاری شده است و باید مراقب باشیم در مسیر انصاف و عدالت، با تعهد نسبت به آرما ن های  امام و شهدا عمل نماییم.

    فرماندار کرج در ادامه به ضرورت برنامه ریزی دستگاه های مسئول برای اجرای بهینه مراسم گرامیداشت دفاع مقدس در کرج تاکید کرد و گفت: رژه نیروهای مسلح، گلباران مزار شهدا، تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری مراسم خاطره گویی راویان دفاع مقدس، نمایشگاه دفاع مقدس و برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده که با همکاری ادارات مربوطه، در فاصله روزهای31 شهریور تا 7 مهر ماه اجرایی خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت