مسئول کانون عکس انجمن سینمای اردبیل:

آثار عکاسی هنرمندان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی به معرض نمایش گذاشته می‌شود

عصر نمایشگاه- مسئول کانون عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آثار عکاسی هنرمندان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

آثار عکاسی هنرمندان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی به معرض نمایش گذاشته می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، محسن زارع در مراسم جشن روز سینما در اردبیل اظهار داشت: هنرمندان استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در رشته عکاسی دارند و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آثار عکاسی هنرمندان استان اردبیل در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی در معرض نمایش گذاشته می‌شود تا بتوانیم دستاوردهای عکاسی اردبیل را در سطح ایران و دنیا معرفی کنیم.

    وی با اشاره به اینکه هنرمندان عکاس اردبیلی تاکنون به مقام‌های شاخصی در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی دست‌ یافته‌اند٬ افزود: هم‌اکنون برای اینکه بتوانیم هنر عکاسی را در سطح ایران معرفی کنیم باید حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از طرف مسئولان و دستگاه‌های مربوطه انجام شود و هنرمندان بتوانند بدون هیچ دغدغه‌ای در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند.

    مسئول کانون عکس انجمن سینمای جوان استان اردبیل گفت: جشن شانزدهمین ورود سینما به ایران  و جشن 33 سالگی انجمن سینمای ایران با حضور مسئولان استانی و هنرمندان در مجتمع فرهنگی فدک اردبیل برگزار شد که در این جشن بزرگ علاقه‌مندان هنر عکاس اردبیل و سینما حضوری باشکوه داشتند که انتظار می‌رود شاهد رشد و توسعه سینما در اردبیل باشیم.

    زارع بیان کرد: در کنار برگزاری جشن 33 سالگی انجمن سینمای جوان استان اردبیل نمایشگاه عکاسی هنرمندان اردبیل برگزار شد که در این نمایشگاه 33 قطعه عکس توسط هنرمندان جاوید خدمتی٬ داور علائی٬ حسین ملکی٬ رضا زارع٬ محسن زارع٬ سجاد دادپور٬ فردین تکرمیان،  فیاض بهپور و خانم مرضیه بایرامی به معرض نمایش گذاشته شد و این عکس‌ها با محوریت‌های در معرض نمایش قرار گرفتند.

    وی تصریح کرد: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان استان هنر عکاسی ایران در اردبیل ترویج داده شود تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده هنر عکاسی اردبیل را در دنیا معرفی کنیم و به علاوه باید زیرساخت‌های توسعه هنر عکاسی در اردبیل ترویج داده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت