مدیرکل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان :

بیست و هفتمین نمایشگاه نقاشی دست های مهربان در مراغه گشایش یافت

عصر نمایشگاه- مدیرکل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان گفت: بیست و هفتمین نمایشگاه نقاشی دست های مهربان در نگارخانه تالار صوفی مراغه گشایش یافت.

بیست و هفتمین نمایشگاه نقاشی دست های مهربان در مراغه گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، شهرام فرجی افزود: این نمایشگاه به منظور ایجاد انگیزه در بین کودکان زیرپوشش این بنیاد و نیز جذب حمایت های خیران و مشارکت مردمی در حمایت از این کودکان برپا شده است.
    وی با اشاره به اینکه خیران ضمن بازدید می توانند به کودکان زیر پوشش این بنیاد کمک مالی کنند، گفت: در این نمایشگاه 200 اثر نقاشی از 80 نفر از کودکان زیرپوشش این بنیاد به نمایش درآمده است.
    وی ادامه داد: این نقاشی ها در مدت سه ماه گذشته توسط کودکان آماده شده و در قالب نمایشگاه آثار کودکان به نمایش در آمده است.
    مدیرکل بنیاد نیکوکاری دست های مهربان با اشاره به طرح های حمایتی این بنیاد در آستانه سال جدید تحصیلی خاطر نشان کرد: این بسته ها شامل پرداخت شهریه های تحصیلی، تامین لوازم التحریر و پوشاک مدارس برای 250 دانش آموز زیرپوشش این بنیاد در آستانه سال جدید تحصیلی است.
    فرجی افزود: هم اکنون 360 خانواده نیازمند زیرپوشش بنیاد دست های مهربان از طرح ها و حمایت های مادی و معنوی این بنیاد در مراغه برخوردار هستند.
    نمایشگاه نقاشی دست های مهربان کودکان از ساعت 16:30 تا 20:30 و به مدت سه روز از 24 تا 26 شهریور سال جاری پذیرای بازدیدکنندگان و خیران است.
    بنیاد نیکوکاری دست های مهربان به عنوان یک سازمان غیردولتی و مردم نهاد در سال 1386 شمسی تاسیس و در زمینه حمایت و توانمندسازی زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در نقاط مختلف کشور فعالیت می کند.
    احداث مدرسه شش کلاسه خیرساز و ساخت دبیرستان خیرساز شهرام فرجی با 75 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله فعالیت های عمرانی این بنیاد در طول دو سال گذشته در مراغه بوده است.
    شهرستان تاریخی و فرهنگی مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت