هشتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیر عامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران گفت: هشتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه از دوشنبه ۵ مهرماه تا جمعه ۹ مهرماه در محل نمایشگاه‌های شهرداری تهران در بوستان گفتگو برپا می‌شود.

هشتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، علی محمد مختاری افزود: سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران به موازات فعالیت در حوزه توسعه فضای سبز درون شهری و برون شهری که منجر به احداث بیش از 2160 بوستان درون شهری و ایجاد بالغ بر  38 هزارهکتار جنگل کاری در قالب طرح توسعه کمربند سبز پیرامون تهران شده است،  سعی کرده تا با برگزاری نمایشگاه های گل و گیاه و فعالیت های جانبی آن اقداماتی را در جهت فرهنگ سازی و ایجاد نشاط در میان شهروندان به انجام رساند. این در حالیست که استقبال چشمگیر شهروندان از نمایشگاه های گل و گیاه سبب شده که تاکنون 14 نمایشگاه بین المللی و هفت نمایشگاه فصلی برگزار شود.

    وی با اشاره به محصولات عرضه شده در هشتمین نمایشگاه فصلی گل و گیاه خاطرنشان کرد: طبق روال گذشته تولیدکنندگان داخلی گل های شاخه بریده، گیاهان آپارتمانی، انواع کاکتوس، تراریوم و گیاهان فضای باز و دست اندرکاران و تولیدکنندگان ملزومات و نهاده های کشاورزی و ابزارآلات باغبانی حضور خواهند داشت تا در محیطی مناسب به مبادله تجربیات و نمایش توانمندی ها و آخرین دستاوردهای خود بپردازند.

    مدیر عامل سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران در خصوص برنامه های جانبی این نمایشگاه نیز بیان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه، دوره های آموزشی-کاربردی کاشت و نگهداری گل ها و گیاهان زینتی و کنترل آفات و بیماری های آنها، مختص بزرگسالان و دوره های آموزشی ویژه کودکان شامل کارگاه تهیه کمپوست و کاشت گل ها و سبزیجات در فضای نمایشگاه برگزار می شود .

    مختاری با بیان اینکه طبق روال سالیان گذشته همزمان با آغاز به کار هشتمین نمایشگاه فصلی کاروانی از احجام تزیین شده با گل های زیبا و رنگارنگ پائیزی در سطح شهر به نمایش در می آیند، اذعان کرد: این کاروان گل در اشکالی متفاوت و زیباتر از کاروان های پیشین و با هدف ایجاد شادی و نشاط و دعوت از شهروندان جهت بازدید از نمایشگاه، در خیابان ها و میادین اصلی شهر حرکت خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت