مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه عکس آثار هنرجویان انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

عصر نمایشگاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه عکس آثار هنرجویان انجمن سینمای جوان استان افتتاح شد.

نمایشگاه عکس آثار هنرجویان انجمن سینمای جوان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، جواد کارگران اظهار کرد: نمایشگاه عکس آثار هنرجویان انجمن سینمای جوان این استان افتتاح شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این نمایشگاه 28 قطعه از عکس‌های هشت نفر از هنرمندان فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

    وی با اشاره به موضوعات این آثار عنوان کرد: موضوع این آثار در قالب مناظر طبیعی و روستای یاسه‌چای در این استان است.

    کارگران خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از امروز به مدت چهار روز در نگارخانه شهید شهرانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری دایرخواهد بود. 

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: عصر امروز مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد و این جشنواره هر ساله به صورت کشوری در استان‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

    وی عنوان کرد: ایجاد و تقویت انگیزه برای جوانان در زمینه هنرهای نمایشی، ترغیب بیش از پیش آن‌ها نسبت به انواع هنر به ویژه هنرهای نمایشی، ایجاد رقابت سالم بین گروه‌های نمایشی و بسترسازی برای خلق آثار فاخر نمایشی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بوده است.

      کارگران تشریح کرد: امسال فراخوان این جشنواره از اسفندماه سال گذشته آغاز شد و بیش از 30 متن نمایشی به دبیرخانه این جشنواره رسید که 18 اثر از این تعداد به بخش بازبینی معرفی شد و پس از بازبینی و قضاوت توسط داوران هشت اثر به بخش بازبینی نهایی معرفی شد.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این جشنواره از 25 شهریورماه سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده و امروز در مراسم اختتامیه نفرات برتر این گروه‌های نمایشی، بهترین نمایش‌نامه و ... انتخاب می‌شوند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت