رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ابهر خبر داد

برگزاری جشنواره انگور ابهر و نمایشگاه صنایع دستی در قالب ۳۰ غرفه

عصر نمایشگاه- رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر گفت: جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان ابهر در قالب ۳۰ غرفه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره انگور ابهر و نمایشگاه صنایع دستی در قالب ۳۰ غرفه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، عباس شمشیری  اظهار کرد: جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی روستای هدف گردشگری درسجین به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان ابهر و ظرفیت‌های آن برگزار شده است.

    وی با اشاره به اینکه جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی از 28 شهریورماه سال جاری در روستای درسجین آغاز شده است، تصریح کرد: این جشنواره تا سی‌ام شهریورماه برگزار خواهد شد.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مراسم اختتامیه جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی شهرستان ابهر همزمان با روز غدیر خم برگزار می‌شود، اضافه کرد: برنامه‌های جنبی مختلفی نیز برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

    وی با تأکید بر اینکه مراسم اختتامیه جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی ساعت 16 تا 18 روز سه‌شنبه خواهد بود، ادامه داد: ساعات بازدید از این جشنواره و نمایشگاه صنایع دستی در شهرستان نیز بین 10 صبح تا 18 عصر اعلام شده است.

    شمشیری با بیان اینکه در مجموع 30 غرفه در جشنواره انگور و نمایشگاه صنایع دستی روستای درسجین راه‌اندازی شده است، یادآور شد: این غرفه‌ها شامل معرفی جاذبه‌های روستاهای اطراف روستای درسجین، معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان ابهر، ایستگاه سلامت، مشاوره امور بانوان، غرفه غذاهای سنتی و آش می‌‌شود.

    وی با تأکید بر اینکه ایستگاه نیروی انتظامی نیز در جشنواره انگور شهرستان ابهر راه‌اندازی شده است، بیان کرد: در این ایستگاه به مسائل مختلفی همچون مسائل اجتماعی و ... پرداخته می‌شود.

    رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابهر با اشاره به اینکه مسابقه‌ای نیز در جشنواره انگور در نظر گرفته شده است، افزود: در این مسابقه 100 نفر شرکت می‌کنند که از میان آنها سه نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد.

    شایان ذکر است، شهرستان جاذبه‌های گردشگری بسیار متنوعی در حوزه‌های مختلف دارد که از جمله آن می‌توان به موزه باستان شناسی پیر احمد زهر نوش، امامزاده شناط ابهر، سد کینه‌ورس، تپه نور، آبشار کله خانه، روستای درسجین و ... اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت