جلسه نمایندگان ایران با مسوولان سفارت به منظور استفاده حداکثری از نمایشگاه عمان

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی Oman Expo و منتخب سازمان توسعه تجارت پاویون ملی ایران را در این دو نمایشگاه، ساماندهی خواهد کرد.

جلسه نمایندگان ایران با مسوولان سفارت به منظور استفاده حداکثری از نمایشگاه عمان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ،کشور عمان از تاریخ 30 شهریور تا 1 مهرماه میزبان دو رویداد بین المللی تحت عنوان یازدهمین نمایشگاه بین المللی غذا و هتل داری و ششمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی با محوریت توریسم سلامت خواهد بود.

    در این دو نمایشگاه کشورهای مختلف سعی دارند بخشی از قابلیت های خود در زمینه تولید و صادرات انواع مواد غذایی، خدمات گردشگری و هتل داری، انواع تجهیزات پزشکی و خدمات توریسم سلامت را در سطح بین الملل معرفی نمایند و سهم خود از بازار بکر و رو به گسترش عمان را توسعه دهند. شرکت های ایرانی نیز بسیار توانمندتر و قدرتمندتر از دو دوره قبل حضور خواهند داشت. غرفه داران کشورمان طی سه روز رقابت انواع فرآورده های لبنی، زعفران، انواع نوشیدنی، انواع خشکبار و مواد غذایی کنسرو شده، بیسکوت و ویفر، انواع مربا و عسل، خدمات هتلینگ و گردشگری، خدمات بهداشتی-درمانی و گردشگری پزشکی را در معرض دید بازدیدکنندگان بین المللی و مسوولان بخش دولتی و خصوصی عمان قرار می دهند.

    دو روز مانده به افتتاح نمایشگاه، آماده سازی غرفه ها آغاز شده است. رایزن بازرگانی کشورمان در عمان، رایزن اقتصادی ایران، مدیر بخش خارجی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان و نمایندگان معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشورمان نیز به منظور انجام آخرین هماهنگی های لازم در محل سفارت ایران در مسقط طی جلسه ای به بررسی ابعاد مختلف موضوع و برنامه ریزی جهت استفاده حداکثری و کارشناسی از فرصت پیش رو پرداختند. لازم به ذکر است شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان به عنوان نماینده رسمی Oman Expo و منتخب سازمان توسعه تجارت پاویون ملی ایران را در این دو نمایشگاه، ساماندهی خواهد کرد.

    در ضمن بخش ویژه ای نیز تحت عنوان گردشگری سلامت ایران با حضور تعدادی از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی-درمانی کشورمان توسط سازمان میراث فرهنگی در کنار پاویون ایران قرار خواهد گرفت که به همراه اعزام هیأت تجاری سازمان توسعه تجارت ایران بیش از پیش پتانسیل ها و برنامه های اقتصادی کشورمان را در معرض دید جهانیان قرار خواهد داد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت