برج میلاد برگزار کرد

نمایشگاه نقاشی کودکان کار برای آسمان آبی

عصر نمایشگاه- کودکان کار، هنرمندان و ورزشکاران در یکی از آلوده ترین روزهای آسمان تهران که با ۲۹ دی روز هوای پاک مصادف شده بود، برای هوای پاک در برج میلاد تهران نقاشی کشیدند و آرزو کردند.

نمایشگاه نقاشی کودکان کار برای آسمان آبی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ،نمایشگاه نقاشی کودکان کار سه شنبه 29 دی ماه به مناسبت روز  هوای پاک و با شعار "آسمان شهرم را آبی کشیدم" در گالری شرقی برج میلاد افتتاح شد. در ابتدای این مراسم که جمعی از مدیران و مسئولان شهرداری تهران و هنرمندان کشورمان نیز حضور داشتند و از ساعت 16 آغاز شد، مردم از نقاشی های نصب شده روی دیوار دیدن کردند و با کودکان کار به گفت و گو پرداختند.
    در این مراسم خیرخواهانه علیرضا شریفی مدیرعامل برج میلاد تهران، شهرام گیل آبادی رئیس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران به همراه هنرمندان در کنار کودکان کار حضور داشتند و از نمایشگاه نقاشی آنها بازدید کردند.

    حامد جواد زاده تهیه کننده تلویزیون و مجری مراسم از شهرام گیل آبادی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درخواست کرد تا درباره اهداف برگزاری این نمایشگاه خیریه صحبت کند.

    مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران نیز گفت: این کودکان دو نیاز دارند، یکی نیاز به زندگی بهتر و دیگری نیاز به تنفس. همه باید در راستای تحقق این دو نیاز تلاش کنیم. وی سپس با دعوت از کودکان کار و هنرمندان حاضر در مراسم تریبون را در اختیار آن ها قرار داد.

    مریم نشیبا گوینده و مجری پیشکسوت رادیو بیان کرد: این که مردم از خانه گرم و کارشان در این عصر زمستانی زدند و به اینجا آمدند نه به کودکان کار که به خودشان لطف کرده اند. چراکه حس خوب حضور در این مراسم بسیار ارزشمند است. برای من هم مایه افتخار است که در جمع این بچه ها حضور دارم و مادرم را که بیمار است، ساعاتی تنها گذاشته ام.

    مژده لواسانی مجری رادیو و تلویزیون نیز عنوان کرد: من هم خوشحالم که در این جمع حضور داشتم و توانستم سهمی از این اقدام خیرخواهانه ببرم و فرصتی فراهم شد تا در کنار این کودکان عزیز و دوست داشتنی باشم.

    سارا روستا پور مجری برنامه های کودک و نوجوان تلویزیون ضمن تقدیر از اقدام خیرخواهانه برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان کار گفت: موضوع خوبی(هوای پاک) برای این نمایشگاه انتخاب شده است. من آرزوم می کنم که همه کودکان بتوانند کودکی شان را با بازی و شادی کردن سپری کنند. درس بخوانند و چنین حرکت های خیرخواهانه ای نیز ادامه دار باشد تا دل کودکان این سرزمین شاد شود.

    همچنین گرفتن عکس دسته جمعی مردم و مسوولان شهرداری با کودکان کار نیز پایان بخش مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی کودکان کار بود.
    گفتنی است ؛در این نمایشگاه تعداد 102 نقاشی از دو مدرسه ایلیا و صبح رویش که امور آموزش، تربیت و مهارت افزایی و حمایت از کودکان کار را در دستور کار خود دارند، به نمایش درآمد. این نقاشی ها همچنین با قیمت پایه 100 هزار تومان به فروش گذاشته شدند و عواید فروش آن ها صرف هزینه آموزش و ساخت مدرسه برای کودکان کار خواهد شد.

    شایان ذکر است ؛در این مراسم همچنین شراره رخام بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، الهام اصغری قهرمان شنای کشور ملقب به «بانوی دریا»، کیومرث صفایی قهرمان کیک بوکس، اشکان درویشی کارگردان تئاتر نیز حضور داشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت