همزمان باآغاز هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عکس «جلوه های ایثار» در نهاوند گشایش یافت

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند از گشایش نمایشگاه عکس «جلوه های ایثار» به مناسبت هفته دفاع مقدس در نهاوند خبر داد.

نمایشگاه عکس «جلوه های ایثار» در نهاوند گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، محمود مصباح در آیین افتتاح نمایشگاه عکس «جلوه های ایثار» که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان نهاوند برپا شد، گفت: در هفته‌ دفاع مقدس، هیچ چیز شایسته‌تر از آن نیست که یاد و نام شهیدان و فداکاران راه خدا را بزرگ بداریم.

    وی با بیان اینکه شهدا به عهد و پیمان خود با خدا و امام (ره) وفا کردند و هستی خود را به میدان آورده و صادقانه از حریم اسلام و نظام اسلامی دفاع کردند، گفت: شهدا به بهای نثار جان خود، خطر دشمن را از انقلاب و میهن ایران دور ساختند.

    مصباح باتاکید بر اینکه شهدا جاودانگان تاریخ ما و ستارگان اسلامند و خود را مدیون خون و ایثار این شهیدان می دانیم، گفت: طی هفته دفاع مقدس در شهرستان نهاوند برنامه های متنوعی برگزار خواهد شد.

    وی افزود: در نمایشگاه عکس «جلوه های ایثار» تعداد 70 تابلو در قطع 50 در 70 از تصاویر حماسه های رزمندگان سلحشور اسلام  در جبهه های نبرد حق علیه باطل و رادمردی ملت ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم در معرض دید جوانان و مردم نهاوند قرار گرفته است.

    مصباح عنوان کرد: امروز بیش از پیش باید یاد و خاطره شهدای انقلاب و 8 سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف جامعه زنده نگه داشته شود.

    وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا حاصل شده و امروز نظام مقدس اسلامی، با اتکا به فرهنگ ایثار و شهادت استوار است، گفت: باید این فرهنگ را از طریق ابزارهای مختلف، به عموم صنوف و اقشار مردمی منتقل کنیم.

    وی یادآور شد: نمایشگاه عکس «جلوه های ایثار» از امروز 31 شهریور ماه به مدت 7 روز همزمان با هفته دفاع مقدس آماده بازدید علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت