سخنگوی وزارت ارشاد خبر داد

برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی

عصر نمایشگاه- سخنگوی وزارت ارشاد از برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی در تهران همزمان با ماه محرم خبر داد.

برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، سی و سومین نشست خبری حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز دوشنبه 29 شهریورماه در محل دفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران برگزار شد.

    نوش‌آبادی با تاخیر طولانی مدت به نشست خبری آمد که این مسئله اعتراض خبرنگاران را به دنبال داشت که سخنگوی وزارت ارشاد با عذرخواهی از تاخیر به وجود آمده در توضیحی گفت: این تاخیر دو دلیل داشت، یکی طولانی شدن جلسه کمیته اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگری آماده بودن جلسه برای آغاز آن بود که متاسفانه همکاران ما در روابط عمومی وزارت ارشاد در این رابطه تعلل کردند و اطلاع رسانی لازم را در این رابطه انجام ندادند.

    در ادامه این کنفرانس مطبوعاتی، نوش آبادی با تبریک عید غدیر آن را عید سیاست اسلامی دانست که دخالت مردم را در امر حکومت و کشورداری به رسمیت می شناسد.

    وی در آستانه هفته دفاع مقدس این مناسبت را هم تبریک گفت و از برگزاری مراسم نکوداشت هفته دفاع مقدس با حضور مدیران، کارکنان، بسیجیان و اصحاب فرهنگ و هنر و با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در روز 5 مهر ساعت 10 صبح در سالن سینمایی این وزارتخانه خبر داد.

    همچنین بنا بر اعلام نوش آبادی نخستین جایزه نشان ایثار و رسانه در دو بخش رسانه برتر و آثار برگزیده، فراخوان خود را توسط معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اعلام کرده و فعالان رسانه ها می توانند آثار خود را تا پایان آذر با موضوع ایثار به دبیرخانه این جشنواره که در وزارت ارشاد واقع شده است، ارسال کنند.

    نوش آبادی همچنین از برگزاری جشنواره فیلم و عکس علوی در فضاهای مجازی و به صورت مردمی در آینده نزدیک خبر داد و در ادامه از امضاء تفاهم نامه همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و گفت: هدف از این تفاهم نامه که به زودی به امضاء رئیس بنیاد یاد شده و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می رسد، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع نمایش دادن و پاسداشت 8 سال ایستادگی مردم در مقابل رژیم بعثی و همچنین حمایت از ترجمه آثار فاخر مرتبط با دفاع مقدس و تولید آثاری در این حوزه و همچنین حمایت مادی و معنوی از خبرنگاران و خبرگزاری دفاع مقدس است.

    سخنگوی وزارت ارشاد در ادامه از برگزاری نخستین نمایشگاه لباس عاشورایی به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس وزارت ارشاد همزمان با دهه دوم محرم در تالار وحدت در تهران خبر داد و گفت: این نمایشگاه در راستای تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی-ایرانی در دو بخش اصلی و جنبی از 26 مهر تا 2 آبان ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت