طراحی پوستر نمایشگاه آبی ایرانی

عصر نمایشگاه- پوستر نمایشگاه آبی ایرانی (Persian blue Exhibition) توسط بیژن صیفوری طراحی و منتشر شد.

طراحی پوستر نمایشگاه آبی ایرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش « عصر نمایشگاه » به نقل از ایلنا، بیژن صیفوری طراح گرافیک پوستر نمایشگاه آبی ایرانی را که بهمن ماه امسال در موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می‌شود، طراحی کرد.

    همچنین ؛نمایشـــگاه آبی ایرانی (Persian blue Exhibition) مروری خواهد داشت بر آثار چهار نســل هنرمندان ایـــرانی که در آثـارشـان از رنگ لاجوردی و طیــف‌های مختلف رنگ لاجوردی و آبی استفاده کرده‌اند.

    شایان ذکر است ؛دبیری این نمایشگاه را محمد حمزه‌ای برعهده دارد و موزه هنرهای معاصر اهواز به مدیریت محمد منوچهری بهمن ماه امسال میزبان این نمایشگاه خواهد بود.

    گفتنی است ؛بیژن صیفوری؛ متولد 16 اردیبهشت 1347، مدیر هنری، طراحِ گرافیک، عکاس، نویسنده و استاد دانشگاه است. مدیر هنری و طراح گرافیک برای صد‌ها پروژهٔ فرهنگی-هنری و ده‌ها ناشر و نشریه، داور، نمایشگاه‌گردان و طراح مدعو در رویدادهای بین‌المللی طراحی گرافیک و هنر معاصر، استاد مدعو برای تدریس و برگزاری مسترکلاس و ورکشاپ در دانشگاه‌های ایران و جهان، عضو بنیان‌گذار رنگِ پنجم، تهران، 1380، سرپرست کمیتهٔ فرهنگی انجمن طراحان گرافیک ایران، 1383، عضو شورای سردبیری مجلهٔ انجمن طراحان ایتالیا، بنیان‌گذار و مدیر هنری MeFoundation، بنیاد جهانی دیزاین، 1390، برندهٔ طوبای زرین هنرهای تجسمی به‌پاس سال‌ها تلاش موثر و هنرمندانه در طراحی گرافیک ایران 1393 از سوابق حرفه‌ای و جوایز صیفوری است. آثار او در نمایشگاه‌ها، موزه‌ها، گالری‌ها، مجموعه‌ها، وب‌سایت‌ها، کتاب‌ها و مجلاتِ گوناگون در ایران و جهان؛ از جمله در آلمان، فرانسه، ‌ لهستان، ‌ چین، روسیه، چک، ایتالیا، اوکراین، ژاپن، هند، قطر، هنگ‌کنگ، اسلواکی، امارات، تایوان، امریکا، قبرس، سویس، هلند، بلژیک، مکزیک، پرو، ترکیه، و ‌کانادا ارائه شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت