رئیس اداره ارشاد شهرستان ابهر خبر داد

تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه هنرهای تجسمی ابهر

عصر نمایشگاه- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه هنرهای تجسمی ابهر تقدیر شد.

تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در نمایشگاه هنرهای تجسمی ابهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، حسن ناصری اظهار کرد: فراخوان نمایشگاه هنرهای تجسمی منتشر از 15 خردادماه سال جاری، آغاز و تا 20 مرداد ماه به طول انجامید.

    وی با اشاره به اینکه طی این مدت بیش از 600 اثر از 100 هنرمند در چهار رشته طراحی، نقاشی، تصویرسازی و عکاسی به دبیرخانه ارسال شد، اضافه کرد: آثار ارائه شده  از شهرهای تهران‌، مشهد، اصفهان، کرج‌، قزوین، زنجان، بندر انزلی، ابهر، خرم‌دره، صائین قلعه بود.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه آثار در رشته‌های نقاشی، طراحی، تصویر سازی و عکاسی با دبیرخانه ارسال شده بود، افزود: این آثار توسط حسین نوری، ابراهیم عسگری‌، فردین نظری‌، ابوالفضل نظری، علی بابایی و آیسان صادقی بازبینی و داوری شد.

    ناصری با بیان اینکه پس از بازبینی و داوری برگزاری نمایشگاه از نخستین روز شهریور ماه آغاز شد، تصریح کرد: بر همین اساس 95 اثر در نمایشگاه هنرهای تجسمی در فرهنگسرای نور ابهر در معرض دید عموم قرار گرفت.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه نمایشگاه با همکاری آموزشگاه‌های آزاد نری علی بابایی، هور و هنر معاصر و با همراهی دانشگاه علمی کاربردی ابهر و بخشداری مرکزی ابهر در فرهنگسرای نور ابهر برگزار شد، اضافه کرد: خوشبختانه استقبال مردم و هنرمندان در بازدید از این نمایشگاه بسیار قابل توجه و چشمگیر بود.

    وی با اشاره به اینکه در نخستین نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی 95 اثر در رشته‌های مختلف در معرض دید عموم قرار گرفت، افزود: بر همین اساس از همه راه یافتگان به نمایشگاه با اهدای لوحی تقدیر شد.

    رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر گفت: همچنین از افرادی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر را در برگزاری نمایشگاه همراهی کردند و نفرات برگزیده و همه شرکت‌کنندگان  که  در جشنواره تجسمی بسیج هنرمندان زنجان حضور داشتند، نیز با اهدای لوحی تقدیر شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت