مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران :

نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات ۵۰۰ میلیارد ریال فروش محصول داشت

عصر نمایشگاه- مدیر اجرایی نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات گفت: برپایی این نمایشگاه، ۵۰۰ میلیارد ریال فروش محصول در غرفه های داخلی و خارجی داشت.

نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات ۵۰۰ میلیارد ریال فروش محصول داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، محمد حلاجیان افزود: صنعتگران داخلی و خارجی توانستند در مدت چهار روز برپایی این نمایشگاه بین المللی، با عرضه محصولات این میزان درآمد نصیب خود کنند.
    وی بیان کرد:150 میلیارد ریال از این فروش و درامد مربوط به تراکنش مالی شرکت های خارجی است و 350 میلیارد ریال مربوط به شرکت هایی داخلی است.
    وی ادامه داد: حدود نیمی از این تراکنش در بخش سنگ بریده و خام بود که در مقایسه با نمایشگاه بین المللی سنگ در سال گذشته در این شهرستان 35درصد رشد دارد.
     وی بیان کرد: بسیاری از سنگ های خام (کوپ) که از استان های مختلف کشور در نمایشگاه به نمایش گذاشته شده بود به فروش رفت و این بخش سهم عمده ای از فروش و درآمد را به خود اختصاص داد.
    حلاجیان گفت: فروش ماشین آلات معدنی در نمایشگاه نهمسنگ ایران نسبت به نمایشگاه سال گذشته 25درصد افزایش داشت و بسیاری از واحدهای فرآوری منطقه محلات و حومه که تصمیم داشتند خط تولید خود را بازسازی کنند، ماشین آلات مورد نیاز را از نمایشگاه نهم خریداری کردند.
    وی بیان کرد: متقاضیان ماشین آلات در نمایشگاه نهمسنگ ایران در نیم ور محلات، 100 میلیارد ریال دستگاه و تجهیزات تخصصی خریداری کردند.
    مدیر اجرایی نمایشگاه سنگ ایران اظهار کرد: حضور وزیر صنعت معدن و تجارت در این نمایشگاه بین المللی باعث دلگرمی فعالان صنعت سنگ منطقه شد و آن ها را مصمم کرد تا دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ را با قوت بیشتری برگزار کنند.
    حلاجیان گفت: در همین راستا ساخت دومین سوله نمایشگاه در دستور کار هیات مدیره قرار گرفت.
    نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در فضایی به وسعت 55 هزار متر مربع در 10 کیلومتری محور محلات به شهرنیم ور بعد از شهرک صنعتی شهید بابایی از 24 تا 27 شهریور ماه بر پا شده بود.
    شهرستان محلات از توابع استان مرکزی قطب تولید سنگ نما،ماهی زینتی و گل و گیاه زینتی است و در فاصله 105 کیلومتری اراک قراردارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت