در قزوین افتتاح شد

نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز امروز در قزوین افتتاح و تا روز ششم بهمن‌ماه در این استان دایر است.

نمایشگاه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، نمایشگاه «دستاوردها و حضورعطر نماز» در قزوین افتتاح و تا روز 6 بهمن‌ماه در این استان دایر است.

    بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز در قالب نمایشگاه «عطر حضور» در قزوین  صبح افتتاح شد که ساعات بازدید برای عموم به مدت یک هفته از ساعت 9:30 تا 19:30 در قزوین دایر است.

    این نمایشگاه با برنامه‌ریزی مسئولان دستگاه‌های اجرایی در راستای  همگام‌سازی مردم با انجام فعالیت‌های مرتبط با برگزاری  بیست و چهارمین دوره اجلاس سراسری نماز که در  استان قزوین روز ششم بهمن‌ماه امسال  با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی و دینی سراسر کشور برگزار می‌شود.

    نمایشگاه عطر حضور از ساعت 15 امروز  در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، به صورت رسمی افتتاح شده که دستگاه‌های اجرایی از جمله ستاد اقامه نماز،  اداره آموزش و پرورش، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اداره کل تبلیغات اسلامی و دیگر دستگاه‌های اثرگذار در حوزه‌های دینی و فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند.

    نخستین برنامه‌ای که در حوزه نماز تدوین و اجرا شده است می‌توان به اجرای برنامه مذهبی حضور نماز در قالب نمایشگاه اشاره کرد که این برنامه به صورت زنده از مرکز قزوین پخش شده چراکه صدا و صدا کمیته تبلیغات اجلاس سراسرس نماز را تشکیل می‌دهد.

    زهرا مهدی‌پور کارشناس مذهبی امور دینی با بیان اینکه برگزاری فعالیت‌های حوزه نماز برای گروه‌های سنی مختلف می‌تواند ارزشمند و مفید باشد، اظهار داشت:  پویای جامعه اسلامی در صورتی محقق می‌شود که به مبانی و تعالیم اسلامی و تعالیم مذهبی توجه ویژه شود.دارای مقدمات و حواشی متنوعی بوده که نمایشگاه عطر حضور نیز یکی از این موارد را تشکیل می‌دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه(http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت