فرمانده انتظامی شرق استان تهران برنامه های هفته ناجا را تشریح کرد:

برپایی نمایشگاه توانمندی پلیس شرق استان تهران

عصر نمایشگاه- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: افتتاح نمایشگاه توانمندی های پلیس شرق استان تهران، اجرای صبحگاه مشترک با حضور مسئولان و برگزاری مسابقات ورزشی در هفته ناجا اجرایی می شود.

برپایی نمایشگاه توانمندی پلیس شرق استان تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه» به نقل از مهر، سردار عبدالرضا ناظری با تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران اظهار داشت: تلاش شده است تا برنامه های جامع و متنوعی در شرق استان تهران پیش بینی و طراحی شود.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به این نکته که باید توانمندی نیروی های پلیس در هفته ناجا به نمایش دربیاید، افزود: نمایش توانمندی و اقتدار پلیس در هفته ناجا یکی از اولویت ها و اهدافی است که با جدیت دنبال می شود.

    وی با تأکید بر این نکته که باید از فرصت هفته نیروی انتظامی برای بیان عملکرد پلیس در بخش های مختلف استفاده کرد، ادامه داد: پلیس شرق استان تهران در حوزه های مختلف عملکرد مثبت و قابل قبولی داشته است و باید این موضوع به اطلاع مردم برسد.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: تلاش می شود تا زمینه حضور مردم در برنامه های هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران فراهم شده و بدین ترتیب، ارتباط پلیس با شهروندان و مردم توسعه پیدا کند.

    سردار عبدالرضا ناظری با تأکید بر این نکته که شهرستان های مختلف شرق استان تهران برنامه هایی را در هفته نیروی انتظامی اجرایی می کنند، گفت: برنامه های خوبی در شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، دماوند، فیروزکوه و پردیس با حضور مسئولان استانی و محلی اجرایی می شود.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به این نکته که حضور فرماندهان انتظامی در نمازهای جمعه از مهم ترین برنامه های هفته ناجا است، افزود: فرماندهان انتظامی شهرستان های شرق استان تهران به همراه مأموران پلیس در نماز جمعه شرکت کرده و با مردم به گفت و گو می نشینند.

    وی تأکید کرد: نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های پلیس شرق استان تهران نیز همزمان با هفته ناجا به بهره برداری خواهد رسید و در این نمایشگاه گوشه ای از توانمندی ها و موفقیت های نیروی انتظامی در برخورد با جرایم مختلف به نمایش در خواهد آمد.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران، برپایی صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه های مهم هفته نیروی انتظامی دانست و یادآور شد: صبحگاه مشترک عمومی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در بخش های مختلف برگزار می شود و در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی حاضر خواهند شد.

    وی افزود: دیدار با امامان جمعه و نمایندگان ولی فقیه در شهرستان های شرق استان تهران و بازدید از برخی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز در برنامه های هفته نیروی انتظامی پیش بینی شده است.

    سردار ناظری ادامه داد: گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به همراه خانواده معظم شهدا و ایثارگران از جمله برنامه های هفته نیروی انتظامی خواهد بود که در تعمیق و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت موثر است.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: حضور پرسنل انتظامی شرق استان تهران در حرم مطهر امام راحل و تجدید میثاق با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی نیز در این هفته پیش بینی شده است.

    سردار ناظری گفت: برپایی مسابقات ورزشی به صورت محله ای و با مشارکت مأموران پلیس و مردم در هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران برگزار خواهد شد.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با تشریح دیگر برنامه های هفته نیروی انتظامی یادآور شد: برپایی همایش طلایه داران فرهنگ ترافیکی برای گسترش رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و برپایی نشست های بصیرتی نیز در این هفته اجرایی می شود.

    وی با اشاره به افتتاح آموزشگاه پایه یکم رانندگی در هفته نیروی انتظامی در شرق استان تهران گفت: افتتاح آموزشگاه پایه یکم رانندگی در شرق استان تهران از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که خدمت بزرگی به مردم منطقه محسوب و موجب کاهش رفت و آمدها به تهران  ومناطق اطراف خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت