معاون خدمات شهری شهرداری تهران عنوان کرد

دو میلیون بازدیدکننده عامل استمرار نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران

عصر نمایشگاه- معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به این که حدود ۱۵ هزار نفر در حوزه گل و گیاه فعالیت می کنند،گفت: بازدید بیش از دو میلیون نفر از نمایشگاه فصلی گل و گیاه عاملی برای استمرار آن است.

دو میلیون بازدیدکننده عامل استمرار نمایشگاه فصلی گل و گیاه تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ملیت، مجتبی یزدانی با اشاره به اینکه باید شرایط برای صادرات گل و گیاه فراهم شود، اظهار کرد: اگر تولیدکنندگان اراده و حمایت کنند شرایط صادرات گل و گیاه نیز فراهم می شود.
    وی با اشاره به نمایشگاه اخیر گل و گیاه و حضور تولیدکنندگان بسیاری که برای بازدید در نمایشگاه حضور پیدا کردند، عنوان کرد: حمایت از تولیدکنندگان از تاکیدات رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز است.
    معاون خدمات شهری شهرداری تهران به مبحث اشتغال در حوزه گل و گیاه اشاره کرد و افزود: بر اساس آمارهای موجود حدود 15 هزار نفر در این حوزه فعالیت می کنند این در حالی است که افرادی که به حوزه گل و گیاه علاقمند هستند و استعداد و سلیقه دارند می توانند در این زمینه فعالیت کنند.
    یزدانی با تاکید بر استقبال دو میلیون نفری از نمایشگاه گل و گیاه، خاطر نشان کرد: در برهه برگزاری چند روزه نمایشگاه شاهد بازدید حدود دو میلیون نفری شهروندان علاقمند بودیم.
    وی اضافه کرد:  یکی از مزیت های این نمایشگاه برگزاری کارگروه های مختلف است که کارشناسان آموزش هایی در زمینه گل های آپارتمانی ارائه می دادند.
    یزدانی با بیان اینکه آموزش در کارگروه های نمایشگاه از جمله اقدامات فرهنگی است که انجام می شود، اضافه کرد: با این آموزش ها شهروندان می آموزند از فضای سبز سطح شهر مراقبت بیشتری داشته باشند، همچنین با توجه به همین آموزش ها به فضای منازل خود نیز رسیدگی بیشتری خواهند داشت.
    معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه به تولیدکنندگان برای ارائه محصولات خود در نمایشگاه اخیر گل و گیاه تسهیلاتی داده شد، ادامه داد: حمایت از تولیدکنندگان موضوعی است که باید جدی رسیدگی و انجام شود تا تولیدکنندگان تقویت شوند.
    یزدانی به حمایت دولت از این بخش اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم به نحو مطلوب روند افزایش بازار گل را شاهد باشیم دولت باید از آن حمایت کند شهرداری نیز باید اقدامات خود در این زمینه را ادامه دهد و حتی این اقدامات را افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت