همزمان با برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان؛

کتابخانه های عمومی گیلان عضویت رایگان می پذیرند

عصر نمایشگاه- سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان از عضوگیری رایگان کتابخانه های عمومی استان همزمان با برپایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان خبر داد.

کتابخانه های عمومی گیلان عضویت رایگان می پذیرند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، زهرا بدن آرا  اظهار کرد: نمایشگاه کتاب فرصتی برای ارائه خدمات به علاقه مندان است و از این روز امسال نیز همچون سال های گذشته شرایطی فراهم آمده تا بازدید کنندگان از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان بتوانند به صورت رایگان به عضویت کتابخانه های عمومی استان درآیند.

    وی افزود: مشاوران و کتابداران نیز در غرفه ها حضور دارند تا خدمات نوین کتابخانه ها را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

    سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان همچنین به برگزاری نشست کتابخوان ویژه ناشران در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: اجرای شب شعر عاشورایی، نشست ادبیات کودک با حضور «ناصر کشاورز» شاعر و نویسنده مطرح در حوزه کودکان، کارگاه سیر رمان نویسی در ایران با حضور «یوسف علیخانی» از نویسندگان توانای کشور و حضور نویسندگان استانی در کارگاه ها و نشست های مختلف، از جمله برنامه های جنبی اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی گیلان در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان است.

    بدن آرا افزود: فعالیت های مخصوص کودکان از جمله قصه خوانی، برگزاری مسابقات و برنامه های شاد و مفرح برای این دسته از مخاطبان نیز به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.

    وی در ادامه از فراهم آوردن شرایط برای حضور کتابداران و علاقه مندان به کتابخوانی از سایر شهرستان های استان در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: امسال اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان با شعار «گیلانی کتابخوان، گیلان آباد» در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان حضور خواهد داشت و امیدواریم که علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی با حضور پرشور خود از نمایشگاه بازدید کنند.

    دوازدهمین نمایشگاه کتاب گیلان از 12 تا 17 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های استان واقع در کیلومتر پنج جاده رشت به تهران برپا می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت