مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی:

نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» در مشهد برپا می‌شود

عصر نمایشگاه- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: نمایشگاه هفته ملی کودک با نام «کودکان تشنه‌اند» از ۱۴ مهرماه جاری در مشهد برپا می‌شود.

نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» در مشهد برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، جواد محقق نیشابوری امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های هفته ملی کودک اظهار کرد: نمایشگاه هفته ملی کودک با نام «کودکان تشنه‌اند» در مرکز شماره هشت کانون واقع در بولوار اندیشه در فضایی بالغ بر هشت هزار مترمربع و با 27 غرفه با رویکرد فرهنگ سازی در مشهد برپا می‌شود.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی است برای زمینه سازی رشد و ارتقا کودکان و نوجوانان افزود: هفته ملی کودک از 15 مهرماه جاری آغاز می‌شود اما به دلیل تقارن این هفته با تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم این هفته را از 14 مهرماه جاری شروع می‌کنیم.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در غرفه‌های نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» دانش آموزان نقش محوری و هویت بخشی دارند. بیان کرد: در غرفه‌های این نمایشگاه دستگاه‌های مختلف استان و سازمان‌های مردم نهاد حضور دارند که از دیدگاه مختلف به فعالیت‌های مرتبط با کودکان می‌پردازند.

    وی با بیان اینکه دوره کودکی، دوره اصلی شکل گیری شخصیت افراد است، ادامه داد: هفته ملی کودک واقعه مهمی است در همین راستا تلاش می‌شود تا توجه اقشار مختلف جامعه را به موضوع کودک در این هفته جلب کنیم.

    نمایشگاه «کودکان تشنه‌اند» فرصتی برای بیان دغدغه‌های سازمان‌های مرتبط با حوزه کودک است

    محقق نیشابوری برپایی این نمایشگاه را فرصتی برای بیان دغدغه‌های سازمان‌های مرتبط با حوزه کودک دانست، عنوان کرد: هشت غرفه شامل قصه گویی، نمایش خلاق، کاردستی، معرفی شخصیت و وقایع، تعزیه‌گردانی، هنری و ادبی  مربوط به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان است.

    وی تاکید کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مدارس مناطق مختلف در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند از همه بخش‌های آن بهره مند شوند.

    مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با بیان اینکه 43 مرکز ثابت سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه‌های هفته ملی کودک را اجرا می‌کنند، تصریح کرد: همچنین برنامه‌های مختلفی در موسسه گلستان علی(ع) و بیمارستان کودکان دکتر شیخ در نظر گرفته شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت