در محل هتل پارسیان آزادی ؛

برگزاری همایش معرفی نمایشگاه اینترپک بزرگترین نمایشگاه بسته بندی دنیا

عصر نمایشگاه- عصر روز چهارشنبه هفتم مهرماه ۱۳۹۵ در محل هتل پارسیان آزادی همایش معرفی نمایشگاه اینترپک ۲۰۱۷ برگزار شد.

برگزاری همایش معرفی نمایشگاه اینترپک بزرگترین نمایشگاه بسته بندی دنیا
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از پپنا ، عصر روز چهارشنبه هفتم مهرماه 1395 در محل هتل پارسیان آزادی همایش معرفی نمایشگاه اینترپک 2017 برگزار شد.

    نمایشگاه اینترپک 14 تا 20 اردیبهشت ماه 1396 (4 تا 10 مه 2017) برگزار می شود. نمایشگاهی که نخستین بار در سال 1958 برگزار شده و در دوره پیش (2014) 2670 غرفه گذار داشت و 175 هزار نفر از آن بازدید کردند.

    ریچارد کلمنز یکی از حامیان معنوی اینترپک 2017 به نکات مهمی در خصوص صنعت 4.0 اشاره کرد که توجه و حساسیت اعضای حاضر در همایش را به خود جلب کرد.

     توضیحات کلمنز خیلی ملموس تر و عینی تر بیان شد. این توضیحات در حالی توجه حضار را به خود مشغول کرد که تقریبا هیچ کدام از فعالان صنایع ایران نگاه و تصوری نسبت به صنعت 4.0 ندارند و منادیان آموزش هم در این صنایع همچنان در بند آشنا کردن مردم و متخصصان با پلی اتیلن و پی وی سی و رنگ ها و شمایل این مواد هستند.

    کلمنز صنعت 4.0 را اینترنت اشیا نام نهاد. گفت: هدف ما امکان تولید هوشمند، کارخانه هوشمند و آسان کردن فرایندهای پیچیده است. او افزود امروز زمان استفاده از نرم افزارها، حس گرها و شبکه سازی برای اتصال دستگاه و قطعات است. دیگر نیازی به کار کردن در کارخانه نیست.

    کلمنز توضیح داد: اشیا باید در کارخانجات پیاده شود. ماشین آلات و نحوه ارتباط آنان باید مشخص شود. ما در آلمان روی آب 4.0، برق 4.0 و ... هم کار می کنیم.

    وقتی کلمنز در بخشی از صحبت هایش گفت: هر مصرف کننده باید رنگ مطلوب خود و نام مورد علاقه محصولش را خودش باید انتخاب کند با این پرسش رو به رو شد که چگونه؟

    کلمنز پاسخ داد شما روی یک خط بسته بندی امیال و آرزوهای مشتریان را می توانید برآورده سازید.محصولات با رنگ های متنوع تولید کنید.

    به هر حال عنوان Industry 4.0 یا انقلاب چهارم صنعتی اولین بار توسط دولت آلمان استفاده شد که در قالب ورود هوش مصنوعی، بزرگ داده‌ها (‌Big Data) و اینترنت اشیا به صنعت و کارخانه‌ها، تعریف شده است.

    این شاید اولین انقلاب در تاریخ باشد که انسان تاثیر مستقیمی بر ظهور آن نداشته. زمانی که کامپیوترها بتوانند به طول کامل و مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، خط تولید را به‌صورت خودکار هدایت کنند و با کمک هوش مصنوعی، ایرادات را کشف و مرتفع کنند، احتمالا نیازی به انسان در محیط‌های صنعتی نخواهد بود.

    کلمنز با اشاره به همه گیر شدن گوشی های هوشمند اداره کارخانجات به شکل هوشمند را ناگزیر دانست.

    اما این همایش با یک شعار شروع شد: هر نوآوری نقطه آغاز خود را دارد.

    قرار است نمایشگاه اینترپک روی 4 بخش متمرکز باشد:

        مواد غذایی را صحیح مصرف کنیم.
        پارک نوآوری
        دست آوردهای صنعت 4.0 / تلفیق دنیای مجازی و واقعی/ دیجیتالی کردن خطوط تولید
        5000 متر مربوز به قطعات تولیدی

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۶ ماه پیش
        آرشیو

        دانلود با کیفیت