در آذر ماه سال جاری ؛

نمایشگاه فرهنگی هنری نماز در استان البرز برگزار می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه فرهنگی هنری نماز همزمان با برگزاری بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در آذر ماه سال جاری در استان البرز، توسط کمیته هنری این اجلاس برگزار خواهد شد.

نمایشگاه فرهنگی هنری نماز در استان البرز برگزار می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید موسی حسینی کاشانی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته هنری اجلاس سراسری نماز بر اساس ابلاغ استاندار البرز (رئیس اجلاس سراسری نماز) به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شده، افزود: برگزاری اجلاس سراسری نماز دراستان ظرفیت بسیار خوبی برای البرز است تا قبل و بعد از برگزاری این اجلاس، تاثیر نماز به عینه در استان دیده شود.
    وی اظهار داشت: نصب المان ها، نامگذاری خیابان و میادین و زیباسازی شهرهای استان با تصاویر نماز از جمله برنامه هایی می تواند باشد تا چهره استان به نماز آراسته شود.
    وی با بیان اینکه کمیته هنری اجلاس سراسری نماز با حضور اعضا تا کنون دو جلسه برگزار کرده، گفت: بر اساس مصوبات این جلسات، مقرر شد که از 11 تا 18 آذرماه (یک هفته قبل از برگزاری اجلاس) نمایشگاه فرهنگی هنری نماز در مجموعه نمایشگاهی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزار شود.
    حسینی کاشانی ادامه داد: این نمایشگاه با مشارکت تمام دستگاه های فرهنگی هنری همچون شهرداری، سازمان زیباسازی شهرداری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری، حوزه هنری، اوقاف و امور خیریه، نهاد کتابخانه ها، انجمن های فرهنگی هنری، خانه مطبوعات و... و با استفاده از ظرفیت های مختلف فرهنگی- هنری- رسانه ای برگزار خواهد شد.
    وی با اشاره به اینکه شعار بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در البرز 'نماز و پیشگیری از آسیب های اجتماعی' است، بیان داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه برنامه های جنبی مختلفی همچون سه نمایش خیابانی، شب شعر آیینی نماز، نمایشگاه های عکس، خوشنویسی و نقاشی، رونمایی از سه کتاب، تهیه فیلم و کلیپ و فراخوان فیلم های کوتاه موبایلی با موضوع نماز را خواهیم داشت.
    مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز اضافه کرد: در برگزاری این نمایشگاه ضمن اینکه در نظر داریم تا آخرین دستاوردهای دیجیتالی مرتبط با نماز را معرفی کنیم از ظرفیت کانون های تبلیغاتی، مطبوعاتی و کودک نیز بهره برده و ارایه محصولات مرتبط با نماز را نیز داریم.
    وی یادآور شد: مسئولیت اجرایی برگزاری این نمایشگاه به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی کرج سپرده شده و ستاد مرکزی اجلاس سراسری نماز برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه از ظرفیت های دیگر استان ها نیز استفاده خواهد کرد.
    حسینی کاشانی در پایان اظهار امیدواری کرد تا با برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه برای نخستین بار شاهد یک هفته فرهنگی نماز باشیم.
    بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز 18 آذر ماه در مرکز آموزشی امام خمینی (ره) وزارت جهاد کشاورزی واقع در منطقه مشکین دشت شهرستان فردیس استان البرز برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت