از ۱۴ مهر ماه ؛

برگزاری سه نمایشگاه از فردا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران

عصر نمایشگاه- از فردا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران سه نمایشگاه شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو و اولین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان برگزار می شود .

برگزاری سه نمایشگاه از فردا در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ، از روز چهارشنبه مطابق با 14 مهرماه 1395 ، سه نمایشگاه با عناوین   شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ، نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو و اولین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار می کنند.
    * در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت
    تعداد 406 شرکت داخلی و 524 شرکت خارجی از 27 کشور جهان شامل : آلمان، آفریقای جنوبی، اتریش، اسپانیا، اوکراین، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، بلغارستان، تایوان، تایلند، ترکیه، سوئد، سوئیس، جمهوری چک، رومانی، ژاپن، چین، فنلاند، فرانسه، لهستان، مجارستان، هلند، هند، کره جنوبی و یونان در فضای نمایشگاهی به وسعت 49,000 مترمربع آخرین محصولات و دستاوردهای خود در زمینه تولید ماشین آلات و خطوط تولید ، تجهیزات صنعتی و کارگاهی ، ابزار آلات ، صنایع پیشرفته ، اتوماسیون صنعتی و خدمات فنی و مهندسی را در معرض دید عموم قرار می دهند.
    * در نهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو نیز
    تعداد 86 شرکت ایرانی و 5 شرکت خارجی از 2 کشور کره جنوبی و تایوان در فضایی به مساحت 6,000 مترمربع حضور دارند که مشارکت کنندگان در این بخش جدیدترین محصولات و کالاهای خود در زمینه تولید دستگاهها و تجهیزات و محصولات مرتبط با فناوری نانو را به معرض نمایش گذاشته اند.
    * همچنین در اولین نمایشگاه اختصاصی ارمنستان
    تعداد 91 شرکت ارمنی در فضای نمایشگاهی به وسعت بیش از 2,000 مترمربع حضور دارند که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، کشاورزی، صنایع غذایی، نوشیدنی ها، طلا و جواهر، پوشاک، حوزه IT، صنعت ساختمان، حمل و نقل، بانکداری و بیمه و توریسم  فعالیت داشته و آخرین نوآوریهایی خود را در این عرصه به بازدیدکنندگان محترم ارایه می نمایند.

    شایان ذکر است :این سه نمایشگاه تا روز شنبه 17 مهر ماه 1395  برقرار بوده و از ساعت 10 صبح لغایت 6 بعدازظهر پذیرای علاقمندان و متخصصین گرامی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت