در بوستان نسترن نیشابور ؛

برپایی نمایشگاه عکس ˝مهر محرم˝ در نیشابور

عصر نمایشگاه- نمایشگاه عکس˝مهر محرم˝ آثار هنرمندان انجمن سینمای جوان خراسان رضوی در مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور واقع در بوستان نسترن برپا شد.

برپایی نمایشگاه عکس ˝مهر محرم˝ در نیشابور
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از هنرآنلاین ، مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور اظهار کرد: ثبت تصاویر شور مردم در گرامیداشت حماسه حسینی به دستان هنرمند عکاسان و در قاب دوربین اجری کمتر از خدمت به اباعبدالله ندارد چرا که این تصاویر انتقال دهنده فرهنگ حسینی(ع) به نسل‌های آینده هستند که با عنایت به اقبال عمومی در سالیان گذشته امسال نیز به اهتمام انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور همزمان با آغاز ایام عزاداری حضرت اباعبداله الحسین (ع) در قالب نمایشگاه عکس "مهر محرم" برگزار شد.

    زهره اکبرآبادی گفت: تعداد ٢٤ قطعه عکس رنگی و سیاه وسفید در ابعاد 40 در30 از ٩ عکاس را با موضوعات عاشورایی، ایثار و شهادت و آیین‌های عزاداری، شایسته حضور در نمایشگاه را انتخاب کرده و در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

    وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه آثاری از رضامعتمدی، مهدی دشتی، محسن فرجامی‌فر، مرتضی امین الرعایایی، فرشید اصغری، معصومه عصمتی، امین افشار، معصومه احمدی زاده و معصومه حسین آبادی ارایه شده است.

    اکبرآبادی یادآور شد: هنر و کار فرهنگی می‌تواند رابط خوبی بین فرهنگ‌های اسلامی و نسل‌ جوان جامعه باشد چرا که امروزه جوانان ما با وجود تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام نیازمند حمایت معنوی و تغذیه فکری هستند که عکاسی مذهبی می‌تواند یکی از راه‌های انتقال مفاهیم معنوی به آینده‌سازان ایران اسلامی باشد.

    وی عنوان کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها هنرمندان عکاس نیشابوری که عشق مردم به امام حسین(ع) را نشان می‌دهند که تمام نشدنی است لذا تصویرسازی از این عشق و شور می‌تواند برای همیشه جلوه‌گر تدین، ایمان و حب اهل بیت(ع) در بین ما ایرانیان باشد و باعث شکوفایی استعداد ایشان شده و کودکان و نوجوانان علاقمند نیز به این هنر روی آورند.

    این مقام مسئول تاکید کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه برپایی کارگاه قصه‌گویی، کاردستی، نمایش، معرفی شخصیت صحابه کربلا و نمایش فیلم با محور محرم و عاشورا نیز برای کودکان ونوجوانان برگزار می‌شود.

    مسوول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه عکس "مهرمحرم " همه روزه از تا ٢٢مهر از ساعت ٨ تا ١٢ صبح درمحل مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور واقع در خیابان ابراهیمی در بوستان نسترنمیزبان علاقمندان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت